- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Kainos ir kokybės santykis, žema automobilio rinkos kaina lyginant su tiesioginiais konkurentais
- Gera pakaba
- Erdvus salonas
- Talpi bagažinė
- Nebrangus išlaikymas
- Nebrangus nusipirkti
- Ergonomiškas salonas
- Geras matomumas iš vidaus
Neentuziastiškas modelis, vangus valdomumas
- Neekonomiškas
- Prasta pavarų dėžė
- Nemanevringas
4 kartos Ford Mondeo 2012 metų universalas. Variklis 2.2 litro turbo dyzelis su 147kW ir mechanine pavarų dėže. Variklis mieste ekonomiškas, vidutinės degalų sąnaudos miesto rėžimu netaupant ~8l/100km, tačiau užmiestyje ekonomija nepasižymi. Prie 90km/h ~6l/100km, prie 130km/h apie 8,5l/100km. Kieno tai įtaka, sunku pasakyti. Eksploatuotas su R19 ratlankiais, tai galbūt tai jų pasėkmė, arba nusidevėjusios sankabos padariniai. Prie 270k kilometrų užsikišo kietųjų dalelių filtras, teko iškratyti ir išprogramuoti. Prie to paties buvo atliktas galios didinimas, ko pasekoje pavyko išgauti 180kW ir 530Nm, tačiau važiavimu šį pokytį buvo labai sunku pajusti, kadangi variklis didžiausią sukimo momentą išvysto ganėtinai vėlai, tik ~2700rpm, todėl jausmas labiau kaip važiuojant su atmosferiniu didžialitražiu benzinu. Kas liečia automobilio surinkimo kokybę, tai jaučiasi daug volvo prieskonių. Viduje tiek durų apmušimai, tiek panelė padaryti iš minkštos medžiagos, kokybė nustebino. Salonas surinktas standžiai, todėl kokiais nors kredždesiais neerzino. Garso izoliacija vidutinė, užtektina kasdieniam važinėjimui. Nepaisant to durys užsidarinėja kaip skarbonkės, išorinės durų rankenėlės kliba ir tai išduoda, kad vis dėl to tai yra Fordas. Kas liečia kėbulą - išorinės kėbulo detalės rūdžių neturėjo, apart bagažinės dangčio vietos, kur nubėga vanduo. Atidarius kapoto dangtį arba palindus po automobiliu, vaizdas pasikeičia. Praktiškai visi varžtai ir veržlės surudiję. Žinomos silpnos vietos: smagratis, lepi ir brangi degalų tiekimo sistema, užsikertantys galiniai stabdžių suportai. Daugiau visa kita kaip ir eiliniuose dyzeliuose. Vengti powershit automatinės pavarų dėžės (trumpas resursas, brangus remontas dėl sudėtingos pavarų dėžės konstrukcijos). Automobilio kainos ir kokybės santykis 8/10, komforto santykis 6/10, praktiškumas 7/10, vairavimo emocija 4/10. Idealiai tiks tam, kuris tiesiog važinėja iš taško A į tašką B ir nori pakankamai naujų metų automobilio už nedidelę rinkos kainą.