Darius 2016-02-28
Jei pats nelaužai, labai geras auto pagal rinkos kainą
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Minkštas, komfortabilus, talpus, manevringas, vidutinės kuro sąnaudos

Išeina iš rinkos, mažėja dalių šrote, galimos rūdys,

Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Bendras automobilio aprašas

Šitą mondeo maždaug prieš 6 metus pirkau už 5000 lt jau su dujų įranga, kilometražas buvo apie ~240 000 km. Iki pat dabar važinėju (305 000 km), o 2015 rudenį technikinę praėjau iš antro karto, nes atvažiavus į tac perdegė trumpų šviesų kairė lemputė. Žinoma, žinodamas kur važiuoju, apsitvarkiau, kad nebūtų priekabių. Pradžioj pergyvenau, kad labai didelė mašina netgi kaip universalui, bet didelė erdvė labai ir labai pravertė persikraustant. Pats važiavimas yra tikrai malonus, minkštas, sakyčiau netgi labai manevringas auto kaip universalui. Savaime aišku, vis atsiranda smulkių gedimų, bet su kai kuriomis jau gal treti metai važinėju, nes jos neturi įtakos pačiam važiavimui. pvz., neveikia bagažinės lemputė viduj. Ketinu dar šia mašina važiuoti tol, kol kas rimtai suges, pvz, variklis. Viduje daug komforto elementų, elektronikos, kaip kad šildomi veidrodėliai, tai nereikia per lietų kišti lauk rankos, kai reik atbuliniu pavažiuoti. Nelabai mėgsta ilgesnių prastovų. Šią žiemą prastovėjo ramiai du mėnesius, tai kažkas atsitiko akumui ar generetoriui, neužsivesdavo, nesikraudavo akumo. Nuvilkus iki elektriko, gedimas dingo! :) Pasiėmus po poros valandų neteko nieko mokėti, nes taip ir pasakė, kad nežino, kodėl aš ją jam atvariau. Šiai dienai viskas gerai su mondeo.

Variklis

Prieš kelionę (2014) buvo idėta nauja dujinė įranga (sena gamyklinė nusibaigė 2013m ). Variklis nelabai mėgsta kalnų. Buvom su šiuo mondeo 2014 europoj pasivažinėti, tad kuo aukščiau kilom į kalną, tuo prasčiau su trauka buvo, greičiausiai dėl retesnio oro. trasoj ir ties 160-170 kmh likdavo stabilus ir lengvai valdomas, beveik nesijausdavo šoninių vėjų, tik dujų suvartojimas tada šoktelėdavo iki ~15l/100km. normaliom lietuviškom sąlygom važiuoja gerai. Pačiam varikliui yra keistos žvakės ir aukštos įtampos laidai.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Kaštai iš esmės einamieji, t.y. stabdžiai, įvairūs skysčiai, lemputės, kokia tai varža, kokia tai traukė, antgalis, guma ir pan. bendrai per metus susidaro ~200-300 eur. Pernai pavasarį teko keisti greičių dėžę (dėl savo kaltės!!), tai ją iš šroto gavau ~150 eur + darbas. Daug mokėjau už mašinos transportavimą. Į galines arkas buvo įsimetę rimtos rudys. Bevažiuojant pas garažinį, mane "lengvai" kliudė sunkvežimis. Gavau visą naują dešinį šoną ir naujas arkas iš draudimo :) Daugiau niekur rūdys nelenda; duslintuvas rimtai sutvarkytas prieš 4 metus. Bendras nuvertėjimas labai liūdina, nes dabar vargu ar gaučiau 500 eur, nors ir gerai važiuojanti ir tvarkinga yra. Belieka sunaudoti iki galo.

Patarimai perkančiajam

Būtinai nuvaryti į servisą detaliai apžiūrai, nes vis tiek perkant tokį seną auto yra loterija. Prašyti pačiam pavažiuoti, kad žinoti ko tikėtis iš traukos ir variklio. Priekabiai apžiūrėti galines arkas dėl rūdžių. Pažiūrėti, kad būtų visos veikiančios smulkmenos, kaip kad lemputės ir mygtukai, elektroninė dalis. Geriausia pirkti su nesenai praeita TA. Pagal dabartines kainas, tai yra labai geras pasirinkimas neilgai eksploatacijai.

Rekomenduojami video