Petia 2016-04-20
Erdvus darbinis automobilis
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

erdvumas, valdymas kelyje, ekonomiškumas, šiuolaikiškas dizainas, pagerėjęs patikimumas

elektrikos gedimai, klimatronikas, gana greitai susidėvi stabdžiai

Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,8
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,8
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,2
Bendras automobilio aprašas

Labai erdvus savo klasėje. Bagažinė milžiniška. Puikiai valdomas kelyje. Prastokai veikia klimato reguliavimas. Fordas su šiuo modeliu praktiškai pavijo, o kai kuo ir pralenkė konkurentus VW Passat ir Toyota Avensis. Patikimesnis nei senesni Mondeo modeliai. Minusas, kurio dar nepanaikino konstruktoriai - "pūna" laidai ir streikuoja elektronika ("pakimba" borto kompas).

Variklis

Šis varikliukas šiek tiek silpnokas kaip tokiai mašinai, bet itin ekonomiškas ir traukia pakankamai gerai. Ant maniškio stovi dar grandinės ir šlapio diržo kombinacija. Trūkumas - labai lėtai šyla. Radiatoriaus ventiliatorius neįsijungia praktiškai niekada. Todėl žiemą salone gali būti šalta.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Už savo kainą - geriausias automobilis rinkoje. Detalės palyginti nebrangios. Nuvertėjimas atitinka Ford (ne)populiarumą rinkoje.

Patarimai perkančiajam

Tikrinti visų sistemų (ypač elektroninių) veikimą.

Rekomenduojami video