2020-05-07
2,0 103kw
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Vien tik pliusai

Rudija, silpna garso izolecija, sankaba mehankej, sunkiau jauciasi gabaritai, jei dyzelis tai tik 2,0 arba 2,2 o nuo 1.6 ir 1,8 bekt. Pasitaiko ekrane klaidu kurias reik nuresetint ir pranyksta.

Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Sveiki. KEBULAS. Linkes rudyti. Skardos plonos. Garso izoliacija prastoka. Butina antikorozija. VAZIUOKLE. Nieko pasakyti negaliu nes per 1metus nieko netvarkiau. Kiek girdejes tai vaziuokle tvirta. Silpnos vietos ratu guoliai ir sankabos. VARIKLIS. Tai yra pezo variklis 2.0 103kw. Variklis geras, bedu nekelia. Pasitaiko smulkiu defektu bet siaip is dalies nieko blogo. Atkreipkit demesi kartais siurblys skleidzia keistus garsus bet tai normalu. Trauka gera, tepalu rijimu nepasizymi. Tepalu keitimas gaunasi pilnas apie 120e. Trukumai. Kaip ir visu dyzeliu siurblys ir purkstukai. Man pasiseke su siuo varikliu tad kazko negaliu pasakyti. Gerai kad comorail ipurskimas. Pliusas kad trukus pagr dirzu nelanksto voztuvu !. DEZE. Pas mane automatas. Dirba svelniai. Kartais pasitaiko truktelejimu bet juk nenauja deze. Sako reik keist tepalus kas 60stuku. As nekeiciau nes cia dar senos kartos deze kurioms nereik keist tepalu. Faceliftam jau stovi powershift dezes kurioms butina keist tepalus norint neremontuot dezes. Dezes silpnu vietu nezinau. Siaip auto minkstas, smagus. Galios uztenka. Vaziuokle minksta. Vairuojant priekio sunkiai jaust. Gala irgi. Reikt atstumo jutikliu nes be ju sunkoka jausti tiek prieki tiek gala. Priekis zemas reik saugotis borteliu ar siaip kokiu iskilimu nes lengva uzkabinti prieki. Vairuotojo pozicija patogi, vairuoti malonu. Nera nereikalingu knopkiu. Viskas aiskiai suprantama. Automatas puikiai suderintas su varikliu. Perjungia graziai be truksejimu. Aisku retkarciais pasitaiko. Jei norite kad masina raut is vietos nespauskite dugno nes tuomet ji pagalvos pora sekun opo to raus. Jei reik kad iskart raut spauskit mazdaug apie puse gazo tada geriau rauna. Man nepatinka jo magas orginalas. Jis kada nori issijungia ir uzgesinant varikli reik ranka isjunkt arba paciam ijunkt. Kartais pameta valandas bet ir pats kartais susiranda valandas. Toks nervuojantis dalykas. Siaip siulyciau su automatu nes su mehanine silpna vieta sankaba kuri kainuoja su darbu apie 1000e. Ps sorotine deze be darbo iki 300e. Keitimas manau pigiau automato. Ir dezes automato geros. Pliusas kad stovi filtrai tai negali dumyti. Kartais pasimato baltu dumu neissigaskite tai reiskia kad ikaista dpf ir savaime prasivalo. Nebijokite tai naturalu. Beja dyzelis nemegsta trumpu atstumu. Nepamirskite pro reta ant gazo pavaziuoti su pakeltom apsuku kad prasivalytu. Beja bekite nuo 1,6 ir 1,8 dyzeliu nes jie problemitiskiausi. Stovi dirzas plius grandine tepale. Reik keist abu. O benzininiai varikliai galingi tai neekonomiski.

Rekomenduojami video