M.B. 2010-02-25
muilinė ant ratų
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

įdomi salono ir kėbulo stilistika, nebloga vairo sistema, dianmiškas važiavimas 1,6 varikliu, nebrangios dalys, pigus taisyti

nepatikimas, perkaista seni varikliai, prasta surinkimo kokybė, mažas ir nefunkcionalus kėbulas, rūdi, pavarų dėžė karatsi apsitepaluoja, stabdžiai irgi sugenda, greit nuvertėja

Bendras automobilio aprašas

mažas salonas ir tik trijų durų kėbulas sąlygoja mašinos nepraktiškumą ir salono minimalizmą. Mieste važinėti ji puikiai tinka, ypač moterims, nes dizainas yra panašus į išsiskėtusios varlės :) . tiesa, panašiai galima pasakyti ir apie prietaisų skydelio formą. Šioje mašinoje viskas yra minimalistiška - tiek salono medžiagos, tiek įrangos kiekis, tiek abejotina surinkimo kokybė. mašina vairuojama lengvai, tačiau komforto tikrai trūksta, ji vangoka. labai dažnai pasitaiko, kad nėra net vairo stiprintuvo, bet yra versijų ir su odiniu salonu ir oro kondicionieiriumi, todėl lengva apsigauti perkant. pasitaiko daug gedimų, tačiau viskas šalinama pigiai, nes Ford detalės vienos pigiausių Lietuvos rinkoje. tiesa, ne visos pigios detalės yra vertos mokamų skatikų, nes yra labai nekokybiškų.

Variklis

Variklis yra tik vienos kubatūros (iki 2003 metų), t.y. - 1,3 litro benzinis 50 ir 60 ag., jie paprasti, bet nedinamiški ir galiu paskayti, kad neekonomiški, nes norint įsibėgėti reikia smarkiai akseleruoti, o taip sąnaudos pasiekia kartais net ir 7 - 8 litrus. patariu pirkti mašinas tik nuo 2003 metų, ne spagerėjo kėbulo dizainas ir medžiagų kokybė, dingo tie šlykštūs juodos spalvos plastmasiniai sparnai (imta dažyti kėbulo spalva), atsirado dinamiškesnių variklių. liko senasis galingesnis 1,3l 60 ag bei atsirado naujas 70 ag, atsirado smagus 95 ag (70kw) 1,6 benzininis motoras. taip pat gimė versijos StreetKa (kabrioletas) ir SportKa (sportinis mažiukas su 1,6L) varikliu. bendras variklių patikimumas yra geras, tik jų apetitas yra abejotinas. Tiesa, jie mėgsta leisti alyvą per tarpines ir senieji motorai bijo perkaitimo.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

patikimumas abejotinas, nors mašina tikrai nėra prasta vien dėl tos pirežasties, kad galima gauti nebrangių detalių, kurios kainuoja nedaug. tipiška mašina miestui. dėl pakabos gedimų, kuriuos sukelia prasti mūsų miestų keliai, ją gali pabosti taisyti. sankabą gakima nusipirkti už 400 lt., stabdžių trinkeles už 80-90 lt, priekinį žibintą už 200 lt.

Patarimai perkančiajam

žinoma gerai apžiūrėti variklį (ypač jo galvutę ir tepalo lygį, ar nėra tepalų nuotėkio). patikrinti pakabą bei kėbulą, kuris senuose modeliuose linkės aprūdyti bei blunka jo kėbulo spalva. Vnegti įtartinų mašinų. Tai nelabai vykusi mašina, kuri smarkiai nuvertėja ir ją nelabai kas perka, nors dėl skonio ir stiliaus visiems neįtiksi. tiesa, kabrioletas ir sport versija visai įdomūs mašiniukai.

Rekomenduojami video