focusininkas 2016-08-12
Ford Focus 1.6 TDCi (66 kW)
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Salyginai patrauklus, praktiskas, nereikalaujantis daug demesio

Kaip ir pas visas - pavieniai oziukai

Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas

Automobilis, norimtiems darbinio arklio, priemones nusigauti is tasko A i taska B per daug negalvojant apie eksploatacijos kastus. Vidaus detales ganetinai solidzios, minkstas plastikas nebarska, saltu oru niekas negirgzda. Jauciasi a la vokiska surinkimo kokybe, jausmas sedint viduje net siek tiek primena jausma sedint kokioj A4, Volvo S40 ar panasioj sios klases masinoj. Vairuojant paciam gal tiek nesijaucia, bet keleiviai spejo pagirt ganetinai minksta vaziuokle ir komforta. Puiki garso izoliacija, dyzelinis variklis nebirbia kaip traktorius ir mieste nesportuojant motoro visiskai negirdeti. Aisku visas tas malonumas uzsibaigia vaziuojant vokisku arba lenkisku autobahnu, prie 140 ir daugiau per svilpima darosi ganetinai sunku girdet ir paties savo mintis :) Pliusas, kad i standartine komplektacija ieina cruise control, klimato kontrole, visokie sildomi stiklai (kurie, jei reikia juos pakeisti, kainuoja virs 200 EUR) ir kiti zaisliukai, kurie bando Forda bent ant popieriaus pritraukti prie savo klases konkurentu patogumo atzvilgiu. Mano paties pirktas modeliukas buvo imones automobilis, nubeges garbingus 340 tukst., bet tai per daug rupesciu nesukele nes vakaru europieciai savo company cars kazkaip myli ir visi aptarnavimai buvo daryti normaliuose servisuose ir laiku.

Variklis

Peugeot gamybos 1.6 TDCi(66 kW) turi galios vazinet mieste ir tik tiek. Vaziuojant ne magistraliniam kelyje kur tenka palenktyniaut su sunkvezimiais ir pensininkais bandanciais nusigauti i soda, tenka mustis i 4 pavara is 5. Problemine vieta - purkstukai (konkreciau, ju sealeris), kurie su laiku apsinesa suodziais ir pradeda cakseti po kapotu, leisdami kompresija laukan. Nekreipiantiems demesio i kuro sanaudas, rekomenduociau iskart griebti 2.0, kur minetos problemos issprestos ir norint istestuosi masina autobahne, tikrai nepritruks keliu km/h iki 200 :)

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Fordas tai ne Audi, BMW ar MB - vertes neturi, reikia pasinaudot ir ismest jei tik atsirado noras, nebent jau labai prisirisot prie jos :) Mano Focusui darytas vienas rimtesnis servisas, i kuri iejo dirzu, filtru ir skysciu keitimas beigi visu 4 silentbloku keitimas ir tai kastuoja apie 370 EUR. Ne per daugiausia.

Patarimai perkančiajam

Apziureti jau minetus purkstukus ir galiniu numeriu apsvietima - problemine vieta deka debiliskos konstrukcijos nes i ta vieta prisirenka daug dregmes ir to pasekmej supuna laidai, kontaktai arba pacios lemputes ir daznai tenka keist. Lengvas problemos sprendimas - nusiardzius uzsandarinti kokiu tai silikonu kad nesimatytu ir sudeti LED. Ir grazu, ir uzmirsit apie ta vieta.

Rekomenduojami video