Lukas 2018-11-23
Superinis miesto automobiliukas. 2011m. 1.6TDCI (70kW)
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Dinamiškas, manevringas, taupus, gerai valdomas.

Jautroki stabdžiai. Sunku švelniai pastabdyti, ypač persėdus iš kito automobilio.

Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,3
Bendras automobilio aprašas

2011m. naudotą Ford Fiesta įsigijome prieš kelis mėn. Nuvažiuoti keli tūkstančiai kilometrų. Atsiliepimas apie šį miesto automobiliuką tik pats geriausias. Aišku dar neteko susidurti su gedimais, bet kol kas nuomonė pati geriausia. Komfortiškas, pakankamai minkštas, labai guvus miesto automobilis. Vietos priekyje ir gale - užtektinai. Valdomumas labai geras. Apžvalgos laukas puikus. Teko sėdėti tokios pat klasės automobiliuose kur trūko apžvalgos lauko, buvo per maži stiklai - pojūtis viduje kaip dėžutėje. Kadangi mes su žmona esame nedidelio ūgio , vienas svarbiausių dalykų - pakankamai aukštai reguliuojama sėdynė. Kituose automobiliuose net maksimum pasikėlus sėdynę jautiesi, kaip sėdėtum duobėje. Čia kiek keli, tiek keliasi. Tikrai pliusas automobiliui. Parkavimo davikliai priekyje ir gale puikiai padeda parkuoti šį ir taip nedidelį automobilį. Priekyje ir gale įrengti garsiakalbiukai skirtingų aukštumų pypsėjimu praneša apie artėjančią kliūtį. Mūsų komplektacijoje šildomos sėdynės, šildomas priekinis stiklas, kondicionierius, parkavimo davikliai priekyje ir gale, bluetooth jungiamumas su telefonu. Keistas šildomų sėdynių veikimo principas. Įjungimo mygtukas prie kiekvienos sėdynės ir tik vienos padėties. Arba šildo arba ne. Įjungus šildymą kokias 5 min. šildo, po to išsijungia ir vėl įsijungia po kažkurio laiko. Jeigu nori, kad šildytų nuolat - to nebus. Kiek teko skaityti, taip sugalvota gamintojo. Vėlesnėse versijose šildymo mygtukai perkelti prie valdymo skydelio, šalia klimato kontrolės. Šildomas priekinis stiklas veikia be priekaištrų - nepamainomas žiemą. Automobilis pakankamai greitai įšyla (kaip dyzelinis). Automobilį vežiau pačipuoti ir vietoje 70kW dabar jame yra 88kW. Trauka puiki, automobilio vikrumas pavydėtinas. Net atsisėdus nuo universalo ar kokio kito automobilio nesinori iš šio išlipti. Viskas viduje patogu ir puikiai veikia. Pats susimontavau vairą su kruizo kontrolės mygtukais ir specialia programa nustačiau, kad automobilis turi šią funkciją. Taigi dabar turiu autopilotą (nuolatinio greičio palaikymą). Degalų suvartojimas puikus: važiuojant 120kmh borto kompiuteris rodo 5.0 ltr/100km. Miesto rėžime važinėjan praktiškai vien kamščiuose sąnaudos lygiai 6.0 ltr/100km Kai teko dvi savaites važiuoti mišriu rėžimu kur 60% buvo mieste, o 40% užmiestyje sąnaudos buvo 5.6ltr/100 km. Beje borto kompiuteris rodo duomenis tiksliai. Matavau pilant pilną baką ir pripilant pavažiavus vėl iki pilno. Automobilio stabdžiai per jautrūs. Sunku švelniai be staigesnių stabdymų primažinti greitį. Ypač jaučiasi persėdus nuo kito automobilio. Jei važinėjant vien Fiesta, priprasti reikia net kelių dienų. Gal tik tai šio konkretaus vieneto ypatumas. Puiki audio apratūra. Prieš tai turėjau Ford Focus MK2 2006m. Audio skambėjo fantastiškai. Fiesta beveik tas pats. Kiek leidi tiek groja ir puikus žemų ir aukštų atkūrimas. Kituose automobiliuose audio taip skamba tik jau papildomai perkant brangesnę aparatūrą. Interjero medžiagos automobilio priekyje geros kokybės, minkšto plastiko. Niekas nebarška ir nekliba. Retai teko matyti tokios klasės automobilyje minkštas medžiagas aplink visą prietaisų skydelį. Sėdynės Ford Fiesta automobilyje, keista, bet patogesnės nei mano turėtame Ford Focus 2. Priekinė vairuotojo sėdynę galima sureguliuoti keliomis padėtimis: į priekį ir atgal, reguliuojamas atlošo kampas, sėdynės padėtis aukštyn-žemyn ir netgi nugaros išlinkimas. Kelyje automobilis stovi kaip įkaltas. Važiavau 130km/h ir stebėjausi, kaip gerai stovi kelyje, taigi tinkamas ir ilgesnėm kelionėm, jeigu tik nereikalinga universalo bagažinė.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Koks kas neteko nieko remontuoti. Girdėjau, kad silpnesnė Fiesta vieta vairo kolonėlė. Bet jų yra naudotų autodalių pard. ar laužynuose.

Rekomenduojami video