Lukas. 2016-06-17
Ford Excursion kelionių laivas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Komforto įranga, tempimo galia, sauga, tinkamas ne tik mieste, surinkimo ir detalių kokybė.

Didelis auto mieste, degalu sunaudojimas.

Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Visureigis
Bendras automobilio aprašas

Puikus automobilis kelionėm, aišku suprantama, kad nemažai kainos sudarys vien benzinas, bet patogumas tikrai bus dėl patogių sėdynių (odinės, minkštos, pilnai reguliuojamos), gausios įrangos (TV ir t.t), jeigu turima galima campinga naudot, nes tempimo galia turi tad važiuotu patogubus galima šiuo dideliu suv'u, o miegot campinge, aišku jeigu važiuos mažiau žmoniu galima atsilenkus sėdynes miegot džipe. Šiaip mieste didelis, bet tikrai jame saugiau jausies dėl geros ir tvirtos konctrukcijos ir priekyje jūs saugančios V10 nuo smugio.

Variklis

Pakankamai galingas, nors sveria apie 3200kg. Tvirtas ir atsparus variklis, amerikietiška svajonė, 7.3 PowerStroke Dyzelis neužmušamas, 6.8 taipogi galingas, turi daugiau HP, bet mažiau Niutonu. 5.4 geresnis už 6.8 ir 7.3 tuom, kad turi daugiau aftermarket dalių, 6.8 neturi aftermarkinio cam'o, cranko.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Vertė kaip ir laikosi, palyginus mažai pagaminta tai ir kainos laikosi, o apie Limited Edition nekalbu kurie ėjo 2005 metais tad jų kainos didelios, bet didelė komforto įranga. Na dalis surasti lietuvojgan sukoka, bet siunčiantis internetu lengva ir jų nemažai, 5.7 kaip ir sakiau daug aftermarkenių tad galima ir galios daug išgaut. Daugiausiai kainuoja degalai nors lyginant kaip 6.8 nedaug ir ima

Patarimai perkančiajam

Pasirinkti tinkama varikli, komforto įranga. Jeigu dyzelis tiktais 7.3, jeigu benzinas 6.8 dė stockinio galios, o 5.7 jeigu žadama modifikuoti varikli. Retai būna, kad pasitaiko su rudeliais, gal 2 iš 100 ir tai pavieniai maži lopinėliai ir dažniausiai kainuoja labai pigiai ir šiaip kosmetiškai atrodantis nekaip.

Rekomenduojami video