Algis 2014-12-27
Nuostabus miesto automobilis
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Kuro sanaudos, kaip tokio dydzio - labai talpus, negenda, visur telpa, pigus draudimas, labai pigus islaikymas

Dyzelis + mazas variklio turis = ziema salta

Variklio darbinis tūris, l: 1,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas

Reikia nebrangaus, patikimo ir taupaus auto vazinejimui mieste (Vilnius, Kaunas) - galite baigti savo paieskas ties siuo mazyliu - Fiat Punto. Tai nera S klases mersas, ne 7 klases BMW, ne Volvo S80 - tai paprastas kaip dvi kapeikos miesto mazylis. Veza is tasko A i taska B ir daro tai puikiai. Jau du metus kasryt vezu tokiu auto dukryte i darzeli, tada i darba, po darbo vel i darzeli ir namo, kasdien po ~25 km ir ~2h per pacius kamscius Vilniuje ir kol nenoriu jo keisti. Na gal nebent i koki benzinini varianta, kad ziema greiciau susiltu :) Telpa pastayti i maziausiu tarpelius, tik zinoma nereikia isivaizduotis, kad tai Smart'as :) Vietos viduje per akis - mano ugis 195, o uz manes dar gali atsisesti kitas suauges zmogus. Palyginti su kita musu masina - 2005 metu Volvo S60, kuri beveik metru ilgesne uz Fiat Punto - tai Volvo uz manes jau sunku kam isitaisyti... Prie viso to, Punto turi dar ir visai gera bagazine, vaziuojant is parduotuves vietos maisams ten per akis, berods ir visos 4 padangos ten itelpa kai reikia keisti :) Kad butu dar smagiau - padangos 14", kaina nauju po kokius 130-160 LTL :) Vienas minusas - kai buvo po -20 ir zemiau - nebeuzsivede... Na dar ir dureles uzsala prie dideliu salciu, bet to galima isvengti... Kitas dalykas - variklis mazo turiu, tad prie tu paciu -20 vaziuojant jis net nespeja susilti. Laikant apsukas ties 3000 variklis syla, o sumazinsu apsukas - iskarto vesta. Bet kiek laiko pas mus buna tokie salciai? Pora savaiciu auto pastovi ir likusius metus jus vel turite nuostabu miesto automobiliuka.

Variklis

Kura pilu tik Neste degalinese, tad ir lysti prie jo nereikejo. Traukia gerai, kadangi automobilis santykinai labai nesunkus, tai norint nuo sankryzos pirmam startuoti bedu nekyla, taciau veliau, zinoma, jau neprilakstysi :) Bet jei reikia staigiai spustelti gaza ir ka aplenkti - galios per akis. Vaziuojant girdisi toks malonus variklio murkimas :)

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Per du metus isleidau apie 400-500 LTL iskaitant priekiniu amortizatoriu keitima tik nusipirkus. Kaip mazas minusas - mazdaug kas puse metu perdeganti artimuju sviesu lempute...~10 LTL ir vaziuoji toliau, nors pakeisti ja gana nepatogu - reikia plonu ranku :)

Rekomenduojami video