Ovidijus 2016-07-19
Fiat Marea Weekend HLX
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Kaina, varikliai, jei dyzeliniai, nereikia bijot, kad pavogs

Kėbulas, jei pagaminta ne Italijoje, ne visi suremontuos, sunku parduoti

Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas

Automobilis, manau jaunesnien vairuotojams, kurie nesivadovauja tarybinų meistrų išmintim, kad nėra geriau, nei audi ar vw. Savo paskirtį atlieka labai gerai, kuro valgo nedaug, nors 2.4 variklis, traukos pakankamai, dalys nėra brangios, kaip skelbia kai kurie servsai ir meistrai, aišku yra specifinių detalių, kurių kainos tikrai nemažos pvz. termostatas apie 60€, važiuoklė paprasta, kaip ir vokiečių, tik kad šarnyrai nesikeičia atsikirai. Jei automobilį remontuoji ne pats, tai ne visi meistrai tvarko, spėju dėl žinių trūkumo ar tingėjimo, dalių galima gaut be didiesnių bėdų. Kaina lyginant su vokiečiais ar japonais keletą kartų mažesnė, dėl blogos nuomonės apie italų automobilius, o kurie žino, kad tai netiesa, tai nemažai € sutaupo. Aš su "Maryte" važinėju beveik metus ir kolkas džiaugiuosi.

Variklis

Variklis 2.4JTD 96kw smagus, dirba gana tyliai, taupus, šalčių nebijo. Stovėjo lauke beveik 3 paras prie -23 ir užsikūrė be jokių bėdu. Jei prižiūrimas tai tarnaus ir tarnaus, o jei ne, tai keiksit italus ir commonrail kuro sistema

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Eksploatacija kaip ir kitų automobilių tokių metų, gal keliais eurais ir daugiau išleidi, bet nereikia išėjus iš "Maximos" aikštelėj ieškot savo auto pagal valstybinius nr. nes kaip tavo audi dar 5 tokios pat stovi. Nuvertėjimas didžiūlis, nupirkęs Fiatą verslo neprasuksi.

Patarimai perkančiajam

Žiūrėti kėbulą, ypač dugną ir elektrą, po to kaip ir visiem automobilams

Rekomenduojami video