- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Galingas variklis, retas automobilis, nenuobodi išvaizda, nedidelė kaina, nebrangus pakabos remontas (aktualu Lietuvoje važinėjantiems); nerūdija (cinkuotas)
Prireikus būtų sudėtinga rasti naudotų dalių, nelengva parduoti, sudėtingesnis remontas galimas ne visuose servisuose, ankštoka galinėje sėdyneje
Nebrangus variantas nenorintiems važinėti iki skausmo pažįstamais modeliais. Daugumoje paprastas remontas, pakaba nesudėtina, pakabos dalys pigesnės nei japoniškų mašinų. Jei salonas neardytas - nebarška, tarp besiliečiančių paviršių visur sudėtos guminės tarpinės. Gera garso izoliacija lyginant su kitom tos klasės mašinom (Golf, Astra ir t.t.).
Mano turimas modelis yra 5 cilindrų Commonrail dyzelis. Pakankamai daug traukos, malonus variklio garsas; didelis sukimo momentas, mėgsta didesnis apsukas - 1-2 tūkstančių apsisukimų diapazone variklis yra gerokai bukesnis nei pvz 1,9 JTD, kitas Fiat grupės variklis, matyt, dėl skirtingo variklio valdymo. Kuro sąnaudos mieste 7,5 litro (9 litrai, anot gamintojo), autostradoje važiuojant 120 - 5,5 litro (tiek, kiek ir numato gamintojas). Variklio diržas keičiamas kas 60 tūkstančių (t.y., pakankamai dažnai), tik paskirstymo diržo komplektas kainuoja apie 300 Lt, generatoriaus diržas su įtempikliais virš 500 Lt.
Tie patys kaip ir su bet kuriuo dyzeliniu varikliu - tikrinti trauką, dūmingumą, pakabos susidėvejimą.