- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Agresyvi išvaizda, variklio darbas ir išmetimo garsas, trauka, paprasta pakabos ir variklio skyriaus konstrukcija
Salono kokybė, kietoka pakaba, detalių paieška, manevringumas
Jau metai laiko vairuoju šį automobilį. Parsivariau is JAV lengvai musta. Susitvarkiau ir esu labai patenkintas. Išskirtinis auto, patiko išvaizda, išmetimo garsas nerealus, variklio riaumojimas taipogi skamba achujienai paspaudus pedala iki dugno. Maniskis turi 270kW 5.7 hemi V8 motora su kintamo turio sistema. Ramiai vaziuojant kuras paduodamas i 4 cilindrus. Trasoje visai ekonomiskas kaip tokiam varikliui 8-10l, priklausomai nuo greicio 100-130km(visgi tuscias sveria 2t). Spaudziant 160km ir daugiau kuro sanaudos kyla stipriai i virsu nes dirba jau visi cilindrai nuo mazdaug 140km/h. MAsyvumas užtikrina stabiluma ant kelio ir saugumo pojuti. Ratai R20 skirtingu plociu, mazesni net nesiziuri. Komplektacija vidutine: autopilotas, stoglangis, alpine garso sistema 8 garsiakalbiu, elektra sedynes, navigacija, galinio vaizdo kamera ir visi kiti standartiniai chuine kurie ėjo tais metais visuose auto. Ketinu parduoti ir ateity pirkti atnaujinta facelift modeli. Sis automobilis nepalieka abejingu, aisku nekiekvienam toki islaikyti. Kasko gyvenenant mieste metam apie 1200, civilinis apie 400. Kuro sanaudas aprasiau. Beje greiciu deze merso 5g gana vangoka, bet tikrai uztenka 9 is 10 startuoti ir palikti pavesyje visus bmw, audi ar kitus dyzelius.
Detalių kainos vidutinės, tačiau neviską galima lengvai rasti Lietuvoje, tenka paieškoti ir Lenkijoje. Kaip pvz: Vairo traukė 15eur, priekinė stupicos svirtis 40eur apynaujė orginali, halogenų koplektas 30eur, ir t.t. Aišku dauguma kėbulo detalių tai azijietiškos ir kokybe nepasižymi.
Normalus variantai prasideda nuo 10k ir i virsu.