Linas 2014-04-25
Automobilis už 1000lt
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Pakabos minkštumas, talpumas, maža kaina, patikimumas, nerūdyja

Nublunkantys žibintai, genda elektronika, turi pasikelti kol gali pradėti važiuoti

Bendras automobilio aprašas

Viskas prasidėjo nuo to kai prieš išvykstant į užsienį pardavėme savo apynauję KIA ir reikėjo automobilio porai mėnesių. Nusprendėm nusipirkti Xantia už 1000lt. Tai buvo benzininė 1.8l 1993m mašinytė. Kėbulas turėjo keletą smulkių defektų, bet ne rūdžių, kiek žinau jos cinkuotos. Mūsų modelis neturėjo praktiškai jokios komforto įrangos, tik elektroninius langu pakelėjus prieky. Pakaba buvo pakankamai tvarkinga, niekas nebarškėjo, mašina kėlėsi greitai ir be problemų. Kaip tik baiginėjosi technikinė ir ją praėjo iš antro karto - pirmo nepraleido dėl gumos nusimovusios nuo hidraulinio amortiko bei netinkamų padangų, visa kita buvo be trūkumų, kas maloniai nustebino. Pravažiavome, tesa pasakius, kiek ilgiau nei 2 mėnesius. Jau prasumome su ja 30000km, nes tai labai patogus ir patikimas automobilis. Važiuoklė yra nuostabi ir net atsisėdus į apynaują mašiną trūksta to Xantios minkštumo ir plaukimo keliu. Su šiuo Citroenu nereikia žiūrėti į kelią priešais save su mikroskopu ir ieškoti duobių - tu jų tiesiog nejauti ir nesirūpini tuo. Tiesa pasakius nestabdydavau ir prieš gulinčius policininkus... Tinkamai susireguliavus vairo padėtį ir sėdynę ilgesnės kelionės labiau primindavo pailsėjimą namie minkštame fotelyje nei darbą vairuojant. Vietos daug, bagažinė talpi. Durelės plačios, įsėsti paprasta tiek į priekį tiek į galą. Apskritai jei ne komforto įrangos trūkumas bei moralinis mašinos susenėjimas, kažin ar kiltu man noras jį keisti kitu. Dabar apie trūkumus. Didžiausias tai laukti kol mašina pasikels prieš pradedant važiuoti. Na, kartais tos minutės tikrai brangios ir norisi tiesiog sėsti ir važiuoti. Naujesniuose modeliuose kiek žinau tai išspręsta. Kitas trūkumas - nuo amžiaus išblunkantys galiniai bei priekiniai žibintai, sunkiai ranka reikia kelti bagažinę, lūžinėja pavarų svirties plastmasinė apdaila, nepatikima elektroninė dalis.

Variklis

1.8l variklio galios pilnai užteko, nes tai ne lakstymui skirta mašina. Apskritai atsisėdus tiesiog dingsta bet koks noras lenktyniauti ar drąskytis, norisi tiesiog relaksuoti.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Remontavau galinį hidraulini amortizatorių, 350lt, pirkau naujus priekinius žibintus, 260lt, dar kažkokią tarpinė tarp variklio ir išmetimo sistemos keitė, 120lt. Ir tai viskas per metus laiko. Tiesa pasakius buvau didelis skeptikas apie automobilius už 1000lt, bet ši mašina mano nuomonę pakeitė. Žinoma jau nusipirkau naujesnę, bet bet kam kam reikia laikino auto už mėnesio nuomos kainą - rekomenduoju šį Citroen. Koks gali būti nuvertėjimas nuo 1000lt?

Patarimai perkančiajam

Didžiausias patarimas žiūrėti kad butų tvarkingas salonas ir kėbulas. Visa kita sutvarkoma, ir tikrai ne už milijonus.

Rekomenduojami video