Edgaras 2014-09-06
konkrečiai
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Nes tai Citroenas!

Nes tai Citroenas!

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0
Bendras automobilio aprašas

Auto geras, tikrąją ta žodžio prasme. Geras ir tiek. turiu nesenai, bet jaučiasi jog turėsiu ilgai. Gaila, bet jis be elektros... Na durys ir t.t. Kas dar. Sako kurie senai su jais gastroliuoja tai nelaiko priekiniu šakiu šarnyrai. Taip, susidūriau su tuo. Nepraėjau būtent del to tech. Ogi šarnyras nesikeičia, keičiasi šakė! Na man pagelbėjo meistrai, pakeitė kažką, tai yra plastmases šarnyro (apie 40lt, šake parduotuvėje apie 200lt). Dar tech. liepe pasizulinti priekinius diskus (kas taip pat pas juos silpna), tai as nusipirkau naujus (200lt). Gryžau i tech, tai net aktelėjo, tipo galėjau taip ir neišlaidauti. O tai kokio b...o tada įrašei? Na tiek to. Važiuojam toliau. Po nusipirkimo neužilgo keičiau variklio alyvą. Pirkau internetu, su filtru kainavo apie 100lt. Visur panašiai, tuo labkjau pas mane užsidegė info, o po keitimo galiu važiuoti 20k. Keičiant diskus pastebėjau jog priekinės kaladėlės i pabaigą. Po pusmečio pirkau ir jas, tiesa, kartu su galinėmis (bendro biški virš 100lt). Pasikeisiu, nepamaišys. Kietoka, tai yra KIETA! Bet važiuojant žvirkeliu (nulipau nuo C5). Na pas mane padangos 55 auksčio, su tokiomis pirkau. Manau kažkiek išspręsiu bėdą jas nuvažinėjęs ir pakeitęs i 65 aukšti. Didele daugiau ir tiek. Kažkaip malonu viduje, erdvu, o ko daugiau norėti jei jau tokios ieškojei? Tiesa, tuoj po pirkimo "užsiožiavo" generatorius. Nei daug nei mažai. Detalės apie 30lt, darbas, plius kelione link stendo total geras 100lt. Žiemą dar jo kapryzu nemačiau, bet jei buvo nenuvalkiota tai yra nu ka as žinau, jei gyveno gražiai tai kapryzu ir man nerodys, o jei ką keisim žvakes arba akuma, jei nudves po pusvalandžio sukimo... Buvo atsiradusi mistika su valytuvais. nei is sio, nei is to isijungdavo. susitvarke patys. pas mane jie ne automatiniai. plika galima sakyti masina. Durys vienos neuzsirakina, neuztenka jegos varikliukui uzrakinti. bandziau spresti beda, bet... taip ir nirko nepesiau. o norint ideti kita, reiktu pasistengti is peties, bu jis (varikliukas) ne ant varztu, o ant kniedziu. ir jis nesikeicia, o keiciasi visas mehanizmas. nu tai dabar uzspaudinejam su ranka. Dar pavargusi valytuvu apipurskimo slanga, tai nepurskia. tokia sistema ten. eina per voztuvus. tai ieskosiuy siukslyne. manau iki10-15lt tureciau isitekti. Dar, dazniausiai nebuna generatoriaus apsaugos, nu ten toks mazas langelis uzsidengia keleivio puseje. kaip suprantat posparneje. jio kazkodel neuzdeda tie kas nuima keisdami ar generatoriaus ar pagrindini dirziuka. jis LT kainuoja 36lt. yra pirkti. bet jis vertas tu pinigu. paskaitykit citrina, as ten detaliai tai aprasiau. Pirkau vientisus guminius kilimelius (taip pat yra citrinoje) nes buvo tik vasariniai tai katukatu! Sklende nevaiksto, nu ta kur laukas vidus, ji elektrine, tai nuardziau puse masinos ir palikau atdara. kondiske neveike. uzteko papildyti. tai tiek, bet viskas telpa tik i gera zodi!

Variklis

2Hdi. Pas mane automatas. Kompas rodo 9 simtui, bet realiai turetu imti maziau, nes jauciais. kitas sakys, gali jausti tik ... bet jauciasi. gal kada ismatuosiu pagal pilima, o ir dabar gali pasakyti kad tikrai nuo kompo reiktu nubraukti apie 1litra.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

viskas kainuoja kaip ir visur...

Patarimai perkančiajam

Ka gi tau patarsi. Jei tokio ieskai tai ir pirk!

Rekomenduojami video