2018-07-12
Pats kapriziškiausias automobilis (2,2 HDI aut.)
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Važiuoklės suteikiamas konfortas, cinkuotas kėbulas, patvarūs variklio mazgai, pakankamai ekonomiškas.

Itin prabangi važiuoklė, dažnai gendanti elektrinė dalis, brangios kitos detalės, nepatvarumas.

Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,3
Bendras automobilio aprašas

Sutvertas nuo nulio palei prancūziško dizaino subtilybes. Pripratus akiai, tampa gana mielu automobiliu. Žinoma komplektacija tikrai neprilygsta ,,BMW'' ar ,,Mercedes". Puiki garso izoliacija leidžia girdėti tik švilpiantį vėją. Iškart įsėdus į automobilį stebina tai, kad sėdi aukštai lyg prie stalo. Hydroactive+ važiuoklė išties stebina skrydžio ant ,,magiškojo kilimo" pojūčiu. Automobilis neplaukioja posūkiuose. O nuspaudus ,,Sport" mygtuką važiuoklė sukietėja ir nusileidžia (atjungiamos vidurinės spferos). Posūkiuose viena pusė kyla, kita leidžiasi, todėl atomobilis , rodos, lyg prikaltas žvitriai sukant. Išties nepaprastas jausmas. Stabdant nosis nesileidžia į apačia, o pakrovus galą išlaikomas vienodas aukštis. Tačiau vairo pasukimo kampas išties mažas, įprastai reikia trijų bandymų, skirtingai nei su kitais automobiliais. Variklis dirbai tyliai, ekonomiškai, yra pakankamai patvarus, tačiau labai lepus kurui. Skirtumas jaučiasi iškart pilant NESTE ir VIADA kurą. Automatinės pav. dėžės pavarų permetimo beveik nesijaučia, jos išties patvarios, montuojamos net į krovininius ,,sprinter'ius". Pakankamas erdvus trijų žmonių šeimai, bet šiaip nėra didelis. Sėdynės gana kompaktiškai susipakuoja, tad galima transportuoti didesnius daiktus ar net išsimiegoti. Savajį nusipirkau iš moters visiškai ,,nujotą" kas pasireiškė tik po pusės metų. Nubėgęs buvo gal 200 000 km. Pravažiavau 60 000 km., pakeičiau apie 50% ir galo nėra. Kažkas sugenda praktiškai kas mėnesį.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Pradėsiu nuo gerų dalykų, kuris yra tik vienas - 92 % kėbulo cinkuota, dugnas degtas plastmasėmis, tad rudim veistis nėra kur. Na o toliau.. Važiuoklę sudaro daugybė komponentų, todėl sugest visuomet yra kam, daugumoje atvėjų pats nerasi gedimo, automobiliu negalėsi važiuot, tad teks vežt į autoservisą, kur nuo sąskaitos tau atvėps žandikaulis ar į garažą pas meistrus, kurių yra tiek ant Lietuvos - kiek pirštų ant abiejų rankų, o detalės nepigios... Pasikeitus pūsles, katrų yra šėšios, kainos nuo 40 e. (turint įrankį, galima keist ant kiekvienos duobės, bet būtina atreipt dėmėsį į slegį ir žeglioriaus storį) būsite ramūs gal 5 gerus metelius, tačiau dar yra priekiniai amortizatoriai, kurių naujų jūs greičiausiai neįpirksite ir galinės svirtys, kurių guolių keitimas kainuoja apie 200 pinigų (eur.). Priekinio rato guolis apie 40 e. o galinis dvigubai tiek. Reikt pilniot ir keist hidraulikos žarneles laiks nuo laiko, kartais surūdija ir vazdeliai. Laikui bėgant gali užsikišti hidr. vožtuvai, tad reikalinga laikas nuo laiko reikia keisti skystį (12 eur. už litrą) arba atlikti dar brangesį praplovimą su spec. plovikliais. Neretai sugenda ir davikliai kurie kainuoja nejuokingai, bet pakeist anuos paprasta. Dar viena liga - rankinis stabdis, kurio keitimas, jei pats keisi - kainuos apie 70 pinigų ir kokias 4-6 darbo valandas. Dureles reikia nuolat tept, nes anos pradeda girgždėt. Yra problemų su galinėm spynom, nevienam jos tiesiog užsikerta, tad reikia išimt ir perrinkt spyną. Na ir elektra. Tai magija. Kartais autoelektrikai tiesiog nesiima remontuot, o autoservisuose pora dienų pralaužo galvas ir teisiog gražina. Genda viskas.

Patarimai perkančiajam

Jei turi kur dėt savo laisvą laiką ir pinigus - nepirk brolau, nesivelk.

Rekomenduojami video