Satrebla 2014-10-09
2008 m. C4 Picasso 2.0 HDi Exclussive
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Komfortiškas vairuotojui

Kietoka pakaba. Vargas galiniams keleiviams ilgesnėse kelionėse. Atsarginio rato nebuvimas (šioje versijoje) reikalauja įsimesti atsarginį ratą į bagažinę (taip užpildant tūrį) prieš važiuojant grybauti į Labanoro girią.

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,7
Bendras automobilio aprašas

Ne C4 GRAND Picasso, o tiesiog C4 Picasso. Exclussive versija. Pirktas naujas. Išorė – skonio reikalas. Rūdžiū kolkas nėra, priekiniai sparnai plastikiniai, variklio dangtis aliumininis (suprask neremontuotinas). Bagažinės dangtis uždarant barška kaip skardinės, bet chebra rašo, kad atlupus vidinę apdailą ir išlupus kažkokią detalę garsas dingsta. Šoniniai veidrodėliai patys susilanksto užrakinus automobilį. Ir tai stebina prabangesnių automobilių turėtojus (suprask "pas šį burbulą veidrodėliai lankstosi?"). Vidus: priekyje - pasaka, gale - vargo vakarienė. Priekyje daug vietos, erdvu. Tik vairuotojo sėdynės šoninė dalies paralonas greitai "sulūžta". Teko autoturguje peržiūrėti kelis automobilius tai 2/3-daliai turėjo šią bėdą. Prietaisų skydelis centre, bet prie to priprantama. Gaila, kad oro reguliavimo ir kondicionavimo blokas perkeltas iš sentrinės konsolės į kairę šalia lanko ties oro pūtėju. Gale vietos mažoka, sėdynės kietos. Sėdėsena nepatogi, aukštesniam nebus aišku kaip laikyti galvą nes stogas ir šonai šalia. O jei vairuotojas irgi nemenko ūgio, tai tada "amen". Gal kiek patogiau atlenkus į pažemintą padėtį, bet reikia susireguliuoti galvos atlošą nes sėdynės atlošas yra žemas. Bagažinė ne "fontanai". Kas galvojate vežioti joje šaldytuvus - pamirškite. Geriau rinkitės Grand Picasso. Atlenkus galines sėdynes vietos žymiai padaugėja, bet išsitiesus permiegoti nepavyks. Garso įzoliacija nebloga, apdailos medžiagos kokybiškos, labai didelis priekinis stiklas ir atslinkus saulės skydelius atgal nereikalingas joks panoraminis stoglangis. Pakaba kietoka, galėtų būti ir minkštesnė kaip šeimyniniam, bet ant kelio laikosi stabiliai.

Variklis

Jei ieškosite Picasso su dyzeliniu varikliu, tai į 1.6 litro variantą net nežiūrėkite. Jis per silpnas, o kuro valgys ne ką mažiau. Žodžiu vargsit. 2.0 litro variklis su automatine 6-ių laipsniu pavara šiam variantui įdealus. Exclussive variante pavaras galima perjunginėti ir pačiam šalia vairo esančiomis svirtelėmis. Tepalus keičiam kaip ir visiems automobiliams - nieko čia įprasto.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Nors ir oficialiame kuro sanaudų aprašyme nurodytos 9.9 l/100km miesto ciklu kuro sąnaudos yra tikra tiesa, bet jos galėtų būti bent 1 litru mažesnės. Tai būtų teisinga piniginės atžvilgiu. Per 6 m. eksploataciją pakeičiau: porą "traukučių", stabdžių trinkeles, galinius "paturbintus" protingus amortizatorius su kažkokiom ten paplyšusiom po 40 000 km, kurios užima atsarginio rato vietą (vietoj atsarginio rato dėžutė su balionėliu putų. Ką man daryt jei nuleis ratą Varėnos miškuose ir balionėlis nesuveiks?), pakeičiau į normalius pneumatinius amotizatorius ir skirtumo važiavimo komfortui nepastebėjau. Priekinių gabaritų lemputes kars nuo karto tenka pakeisti. Mistika. Lyg ir viskas. Po paskutinės TA paklausus ar ką rado į ką reikėtų atkreipti dėmesį, darbuotojas pasakė: - Anksti dar.

Patarimai perkančiajam

1.6 litro dyzelis, tai ne tas variantas.

Rekomenduojami video