Ginčius 2023-08-01
Z4 savininkas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

manevringas

  • Dinamiškas
  • Ekonomiškas
  • Komfortiškas
  • Gera pavarų dėžė
  • Gerai valdomas
  • Gražus dizainas

brangus

  • Prasta garso izoliacija
  • Mažas salonas
  • Maža bagažinė
  • Brangus nusipirkti
  • Prastas matomumas iš vidaus
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 11,0
Bendras automobilio aprašas

Turiu šitą automobilį jau 3 metai, važinėju tik vasaros sezono metu. Žiemą ilsisis garažė. Pas mane auto iš Amerikos, su 6 cilindų benzininiu 3,0 ltr. varikliu ir dviem turbinomis. Galia 225 kw. Važiuoja labai smagiai, nes DCT automatas perjungus į sport režimą, mėto pavaras gan greitai. Mieste niekada nelieku nepastebėtas, jei dar važiuoju be stogo. Šis automobilis tikrai traukia praeivių dėmesį, nesvarbu kad jis pagamintas 2009 metais, tačiau tuo metu, tai galima sakyti buvo šedevras visom prasmėm. Visgi turi jis tiek trūkumų tiek privalumų. Man kaip 186 cm ūgio žmogui, šis auto gan ankštokas, toliau važiuoti su juo nėra labai smagu, tiesiog trūksta vietos ir sėdima beveik ant grindų. O sėdynės atitraukti atgal jau nebėra kur, nes už nugaros pertvara. Tačiau žemesnio ūgio žmonėms manau dėl to tikrai problemų neturėtu kilti. Salone sąlyginai tylu, jei važiuoti su uždarytu stogu, tačiau su nuleistu stogu galima maloniai važiuoti nebent iki 80 km/h greičiu, greičiau lekiant jau darosi per daug vėjuota ir triukšminga. Manau mašina turi išliekamają vertę, bet tik su galingesniais varikliais, nes jei juos dar pačipavus tai galios į vieną ašį yra daugiau nei galima suvaldyti. Tie 4 cilinderų varikliai ir neskamba taip gerai ir netraukia, tad mano supratimu neverti dėmesio. Važinėti su tokia auto kasdien būtų nusikaltimas, nebent gyvenant kokioj Italijoje ar kituose šiltuose kraštuose, kur nėra žiemos, manau jis skirtas daugiau pramogai ir savaitgaliams arba tiems kas svajoja apie motocikla bet supranta kad kabrioletas gali būti labai tinkama alternatyva, nes saugesnis ir praktiškesnis. Kol kas remontui pinigų daug neišleidau, keistos tik padangos, tepalai ir kaladėlės, šitie varikliai gan kantrūs, jei perdaug jų nečipuoti ir negręžt tai laiko ir kelis šimtus tūkst. km. Tik svarbu laiku pasikeisti vandens pompą ir termostatą, nes kai šie dalykai nusibaigia gali kilti rimtų bėdų. Vasarą su juo prasilėkt su nuleistu stogu tikras malonumas, manau kad nesirinkčiau jo su 4 cilindru varikliu, nes tas 6 cilindrų garsas tikrai užburiantis, jau nekalbant apie trauką. Jei koja nėra labai sunki galima mieste į 10,5 ltr tilpti bet jei startuoti nuo kiekvienos sankryžos tai manau ir 18 ltr nepakaks. O tiek kw mašina tikrai provokuoja nusižengti eismo taisyklėms. :) Gryžtant prie pliusų, tai nesenstanti išvaizda, gan komfortiška pakaba jei nedėti 20 colių ratų, mano atveju gerai skambanti audio sistema, kietas stogas, gan ekonomiškas automobilis pagal tai kiek kw turi ir gera išliekamoji vertė. Minusai: ganėtinai žema auto, daug galios bet tik ant vienos ašies, talpina tik du žmones, maža bagažinė jei stogas nuleistas, netinkama ilgesnėm kelionems, brangios ir deficitinės kėbulo dalys jei kas nutiktu, brangus kasko nes BMW. :)

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Negaliu kažko pasakyti apie nuvertėjimą, nes kol kas nepardavinėju, bet šiai dienai jų kaina nuo 14 500 Eur ir daugiau, jei su mažesne rida ir 6 cilindrų varikliu. Kai pirkau kaina buvo panaši, tad sunku pasakyti.

Patarimai perkančiajam

pirkti tik su 3,5i arba 3,5 is varikliu.

Rekomenduojami video