2019-04-27
BMW X4 3,0 dyz 2016
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Gerai stovi ant kelio, gerai valdosi, labai komfortiškas salonas

beveik nėra

Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Keista, bet rinkausi iš automobilių, kurie visiškai skiriasi nuo X4. Visi tie automobiliai, kuriuos aš žiūrinėjau, buvo D klasės sedanai ir tik aukščiausios klasės gamintojų. Ir, kaip įprasta, iš pradžių AUDI A4 atkrito, po to - Jaguar XE, Mercedes C klasė. Pradėjo žiūrinėti į BMW 4 serijos Liftback kėbulu, o tik jau salone patiko X4 maksimalios komplektacijos ir tamsiai mėlynos spalvos. Įsimylėjau ją jau iškart po tesdraivo. Tik kaina buvo labai didelė. Paprasta paieška internete parodė, kad kitose parduotuvėse yra lygiai tokie patys variantai, tik pigesni, o tai yra daug maloniau. Milžiniškas kiekis perskaitytų apžvalgų ir atsiliepimų mane visiškai įtikino, kad reikia įsigyti šį automobilį. Kurį laiką turėjau palaukti, kol atsirado mano norima spalva. Taigi, apie automobilį: 249 (258) galios trijų litrų dyzelinis variklis kartu su aštuonių greičių automatine pavarų dėže sukuria tokią uragano dinamiką, kurią sunku perteikti žodžiais. Neįtikėtinai patogios sportinės priekinės sėdynės su dideliu nustatymų kiekiu, aptemptos puikia oda. Puikus vairas, šildomas ir pavarų perjungiklis, o mano komplektacija net ne M-sportas, kuris, beje, yra pernelyg slidus. Multimedijos sistema su aiškiu ir dideliu ekranu, kuris taip pat yra navigacijos ekranas (rodantis eismo spūstis). Garso sistema yra išdėstyta kaip „Hi Fi“, ir turiu pasakyti, kad ji skamba labai gražiai, ypač jei susireguliuojate ekvalaizerį. Be to, automobilyje yra įrengta vaizdo sistema kuri projektuoja vaizdą ant priekinio lango. Ir svarbiausia, be įprastos informacijos, rodoma ir navigacija! Tai yra pirmasis šio prekės ženklo automobilis, kurį turiu, ir vis dar džiaugiuosi dinamiškai automobilio parametrais. Su 3 ltr varikliu automobilis įsibėgėja iki 100 kilometrų per valandą per 5,7 sekundes, o tai yra ir dokumentiniai, ir tikrieji skaičiai. Valdymas net nenustebino, visi BMW savininkai rašo atsiliepimuose ir apžvalgose, kad valdymas aukščiausiame lygyje, o tai yra iš tikrųjų pati tikriausia tiesa. X4 neįtikėtinai gerai laikosi ant bet kokio paviršiaus, net jei tai yra slidus žiemos kelias, ir net dideliu greičiu. Pati keturių ratų pavara paskirsto numatytąją jėgą užpakalinei ašiai, o mieste, ramiai važiuojant net nesijaučia kaip automatas junginėja pavaras. Stabdymo sistema yra visiškai informatyvi, gerai jaučiasi, kada reikia paspausti, kad pasiektumėte jūsų sumanyta lėtėjimą. Bendras įspūdis - 10 iš 10, net nepaisant nedidelių trūkumų.

Rekomenduojami video