2018-08-07
Vienas geresnių kada nors vairuotų automobilių
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Vairavimas kaip ir bet kurio BMW - malonus ir puikus. Apie kurą galima pamiršti, Vilniuje ir Kaune kol kas nėra didelės problemos rasti stotelę pakeliui. Augnat EV skaičiui gali pradėti erzinti, kai nebus laisvos vietos.

Galinės durys neatsidaro neatidarius priekinių, taip pat priekinės neužsidaro kai atidarytos galinės. Na kažkiek čia ne visai geras sprendimas, primena močiutės spintą ir jei dažnai reikia galines darinėti tada jau nervina.

Kuro tipas: Elektra
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 14,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 12,5
Bendras automobilio aprašas

Pirmieji 1000 km Lietuvoje. Dar galbūt anksti kažką daugiau pasakyti, bet bendras įspūdis: vau! BMW kaip visada savo vietoje. Salonas atrodo nepaprastai erdvus, labai daug vietos priekyje. Labai tylu, gerai surinkta, niekas nebilda, nebarška ir neerzina. Viskas savo vietose ir negali nieko prikišti, kad kažkas nepatogu. Turbūt bene galingiausias EV, kurį galima sutikti Lietuvoje, neskaitant Teslos. Visi Leaf, Citroen, Pegeot, E-Golf, E-Up ir visi kiti panašūs automobiliai nu niekaip negali lygiuotis. Startas iš vietos: dar nesutikau kas galėtų rimčiau pasipriešinti. Važiuojant, gazo paspaudimas bet kuriuo metu iškart lipdo prie sėdynių. Virš 100 km/h jau taip nebesijaučia, bet greitis renkasi taip pat neblogai. Baterija mažesnė: 22 kwh, deklaruojama apie 130 km. Asmeniškai nuvažiuoju 150-160 km be didesnių problemų, tačiau reikia atsispirti pagundai spausti iki galo ir važiuoti ramiai. Bet toks įveikiamas atstumas tikrai pakankamas ir labai nesunkiai pasiekiamas. O pakeliui namo, kai jau tampa aišku, kad užteks galima ir pasismaginti :)

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

.

Rekomenduojami video