Vitoldas 2012-01-17
Labai saugus, gražus ir rajus automobilis (535i)
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Puki išvaizda, puikus valdymas, puikus stabdymas, puiki trauka, geras jausmas vairuoti

Didelės kuro sąnaudos, sudėtinga ir opi pakaba

Bendras automobilio aprašas

Išvaizda nuostabi, salonas labai patogus, tačiau jų visų liga atkrentančios lubos gale bei galinių durelių apmušalų atplyšimas. Veliūrinės sėdynės labai nepatvarios, odinės tvirtos. Apie ekonomiją nėra ko kalbėti, kelyje 10 l, mieste apie 25 l (automatinė dėžė, Vilniuje ir be kamščių, vienu kartu nuvažiuojant apie 20 km), nemėgsta trumpų atstumų, nes šaltas variklis labai rajus. Vairavimo malonumas didžiulis. Valdomumas puikus. Avarijos metu labai saugus ir tvirtas, aišku jei nesupuvęs dugnas. Durys rudyja apačioje, po plastmasinėm apdailom. Pakaba bijo lietuviškų kelių, ypač bijo aštrių duobių, pakabos svirtys plonos, greit linksta.

Variklis

M30B35 pats patvariausias kada nors gamintas BMW variklis, žinoma jei tinkamai prižiūrimas. Jei nėra tinkamų žinių ir įgūdžių apie variklio priežiūrą, tada jo priežiūra servise kainuos gana brangiai. Vien vožtuvų reguliavimas ir tepalo padavimo vamzdelio priveržimas būtinas kas 15000 km, kitaip gali supjauti paskirstymo veleną ir lauks brangus remontas. Daugiau jame niuansų kaip ir nėra, išskyrus tai, kad variklio paskirstymo grandinę reiktų pakeisti po kokių 300000 km, o tai jau brangus remontas.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Automobilio dalys tikrai brangios, ypač specifinės, kurios būna retuose variantuose, nes be originialių parduotuvių ir negausi, nebent siunčiant iš užsienio. Tačiau automobilio nuvertėjimas mažas, ypač jei buvo gerai prižiūrimas. 535 mėgstamas sportininkų, tad parduoti tokį modelį su geru kėbulu ir varikliu neturėtų būti jokių problemų. Jei kėbulas supuvęs arba variklis papjautas, tai tada mažai kam jis bereikalingas. Reziumė: automobilis ne kiekvienam, bet suprantančiam ir mylinčiam BMW.

Patarimai perkančiajam

Jei rinktis BMW, tai tik 535i arba 540i, nes bet kuriuo atveju tai nebus kelioninė mašina, tai bus mašina malonumui. Prieš perkant paskaityti istorijos, pasinagrinėti forumus, pasidomėti automobilio ligomis, kad žinotum, ką perki. Perkant pasiimti ką nors jau turinčio arba turėjusio tokią mašiną, nes vienas pirkadamas gali nepastebėti niuansų. Turėti atliekamų pinigų, nes jei nusipirksit pigiausią variantą, tai sukišit labai daug, kol prikelsit.

Rekomenduojami video