Lordas 2015-01-16
BMW e34 520
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patikimas,nepaprastai dinamiskas,absoliuciai kokybiskas,pakankamai ekonomiskas.

nelabai randu minusu.

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas

Sveiki, norejau pasidalinti keleta minciu apie savo Bmw e34 520,1995m laidos. Tai isties tobulas automobilis. Pirkau ji 2004m pavasari,su 79000 km rida ir vokieciu serviso knygute. Suprantama nelabai tikejau,bet is isvaizdos atode tikrai nenutrintas. Ne karta patikrinau pas BMW kompiuteristus,ju isvados mane nudziugino. Tai tobulos dinamikos auto. Naudoju masina beveik kasdiena.Niekada neuzleidziu technines bukles.Tik nupirkes,del visa ko pakeiciau priekinius amorizatorius,ir iki siol jie puikios bukles.Siuo metu spidometras rodo 260000 km. Vaziuokle nepaprastai patvari,budavo tik gumyciu,salenbloku,keleta kartu traukiu na be abejo kaladeliu,disku remonto darbai. Visgi ne Vokietijos keliais vazinejame.. 2013m rudeni atrestauravau vaziuokle (sarnyrai,kaladeles,galo suportai,amortizatoriu atraminiai,traukes,galo balkis). Turiu pripazinti kad suportus teko perrinkti nuo 2013m viena karta.

Variklis

Per ta laika 111 metu varikliui nebuvo niekas daryta isskyrus tepalu keitima ir antifryzo dapilima. Traukos pakanka,110 kW,150 ag.Vanos. Esu ne karta bandes pasiekti maksimalu greiti-tarp 220-230 km/h. Kebulas korozijai yra atsparus (bent mano atveju) nes nupirkes padraiu minimalu antikorozini servisa (durys,arkos,slenksciai) bet tai buvo 2004metais. Siuo metu jau yra apie 5 pastebimi korozijos zidiniai,na ir spalva (juoda) jau pablukus.Planuoju pavasari pilnai perdazyti.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Eksploatacijos kastai kaip paziuresi,gal kiek brangiau buvo nei koks Golfukas,bet proto ribose. Nuvertejimas buvo pakankamai nemazas,bet dabar pastebiu tendencija kad siu Bmw kainos vel pradeda po truputi augti. Tuo metu (2004m) as siek tiek permokejau- 5500 eu,bet variantas pasitaike labai geras.

Patarimai perkančiajam

Patikrinti pas kompiuteristus suprantama,niekada neuzleisti kol mazos smulkmenos virstu didelemis bedomis,brangiai kainuojanciomis. Korozijos pagrindines vietos; bagazines dangcio apacia,dureliu apacios,esant galimybei-patikrinti nuemus plastmases po durimis,apacioje (palei balkius)

Rekomenduojami video