- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Dizainas, medziagu kokybe, vaziavimo savybes
eksplotavimo kaina
E39 modeli vairuoju beveik 10 metu, turejau 98` 520i dabar turiu pati paskutini 03 06men.` 520i. I abu auto buvo sumontuota duju iranga. As asmeniskai sia masina vertinu tikrai labai gerai. Pameginsiu apibudint 2003 metu modeli. Pirkau ji 9metu su 268000 rida is vokietijos. Automobilio stovis tiesiog idealus salonas kaip naujas komplektacija kaip tokiam varikliui itin pilna. Deze automatine. Dabar rida 315K. E39 salono surinkimo ir medziagu kokybe itin auksta, garso izoliacija puiki, vairavimo malonumas garantuotas. Kadangi buvo laikai kai benzinas kainavo 5Lt sumontavau dujas ir nesigailejau. Sie varikliai puikiai draugauja su dujom ir kuro sanaudos atpinga dvigubai. Su vaziuokle dideliu bedu nera, ka pastebejau kad stabilizatoriaus traukes ir gumos silpnesne vieta 1metai ir keiti. Jeigu vaziuokles sakes nera keistos i kokias pigias fuflo tai vaziuosit ilgai, o jei ka atsirestauruot 100 geriau nei pirkt is parduotuves, nes lietuvoj geru detaliu nera. Amortizatorius keiciau senajam priekinius, tai kainavo 700 lt, rekomenduoju tik originala BOGE. Su kebulu bedu nebuvo nerudijo niekur. Bet rekomenduoju priziuret ir nuplaut ypac ziema. Butinai reikia valyti drenazo angas ir vamzdelius kad nesikauptu niekur vanduo, variklio skyriui, liuko mechanizme. Automatas veikia gerai ir ant dezes yra lipdukas kad tepalu keisti nereikia, todel ir nekeiciau. Nors kiti meistrai rekomenduoja keisti, bet mano nuomone jie uz gamintoja protingesni nera ir geresnio tepalo neipils nei vokietis sukures ta deze. Elektronika puse velnio, kadangi yra navigacija didzioji tai yra atskiras garso blokas kuris sudege (negroja radija arba cypia traska koloneles) ir yra brangus iki 200e gali srote paprasyti ir jie yra LIGA. Teko keisti po sedyne svorio dalikli, veidrodeliu apsvietimas neveike ir visu LIGA yra, kad ekraneliu pixeliai pabega ir tvarkyt brangu neapsimoka. Kazkokiu rimtu elekros gedimu neturejau. Stabdziu sistemoj, buna tik kai kuriu modifikaciju ABS blokai nelaiko, kiek zinau 001, 002 kodai prasti, mano 005 tai nesugedo, gali ABS rato daviklis numirti. Audio sistema tragedija kazkokia, ir nieko mandro neidesi nebent viska keisi kas originalu. Bagazine didele ir talpi, dar atsivercia galines sedynes jei negana. Tiesa gale vietos nedaug, nebent zemaugis uz vairo. Is esmes tai grazi ir patikima masina manau ivertinciau 8+. Jau laukiu parvykstancio e60 tikiuosi bus irgi geras.
Variklis 2.2l 125kw stebuklu nedaro jokiu, bet vaziuot pilnai uztenka. Kaip sakiau ir su dujom puikiai sukas. Labai patikimas, visiskai jokio remonto neatlikinejau, tik tepalus keiciau. Sitas 2.2 turio motoras dirba tik su 5w30 pilna sintetika ir ja valgo. Visi benzininiai bmw varikliai ryja tepalus,net aptarnavimo zinynai tai raso, ir jei per 5000km supili litra, tai yra visiskai normalu. Priziurekit zvakiu bukle, jei nenorit keisti babinu. As pataupiau ant zvakiu, tai paskui pasikeiciau 2 babinas ir zvakes. Optimaliausias benzininis variantas yra 2.5 litro su 141 kw.
Viskas priklauso kokio stovio masina nusipirksit. Visos detales BMW markei kainuoja nemazai, bet atliekant savalaiki aptarnavima (bent kas 6men.) ir pakeiciant laiku smulkmenas, neturesit jokio vargo. Kaina tvarkingo e39 01-03metu vokietijoj svyruoja nuo 3500 iki 7000e, priklauso nuo komplektacijos ir ridos. Lietuvoj manau tvarkinga (gal pamusta kazkada) galima nupirk uz 4000. Vien del e39 tapau BMW markes gerbeju.
Jei bennt kazkiek tvarkingo norit, neziurekit i pigiausius ir nepagailekit pinigu patikrai.