Vitoldas 2009-09-11
Tikro vairuotojo automobilis
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Puikiai suderinta pakaba, standus, tvirtas pojutis ant kelio. Situacijos valdymas, manevringumas ir t.t. Geras, galingas, tolygus variklis ir vieninga visuma visu techniniu dalyku. Idomus nauji sprendimai automobilio interjere. Kiek daugiau erdves viduje.

Tiek dizainas, tike interjeras yra per daug svelnus. Kai kurios medziagos interjere saukiasi buti solidesnem. Viduje pojutis mazesnio automobilio nei yra istikruju. Brangios originalios detales.

Bendras automobilio aprašas

Naujasis 3 serijos bmw su pirmtaku neturi nieko bendra - tai visais atzvilgiais naujas automobilis, taciau filosofija liko ta pati - tai automobilis skirtas netgi ne vairuotojui, o tiesiog vairavimui. Sio automobilio pagrindiniai konkurentai panasios filosofijos automobiliai - Honda Accord, Lexus IS, galbut Audi A4. Taciau kas anksciau yra vazinejes su BMW, tas vargiai perses ant kitos markes. Pas mane trejetas su I6 2.5 litro varikliu - labai neblogas pasirinkimas. Automobilis turi prieinama kaina ir nemaza galia. Apie dizaina - Chris Bangle sukurtas kontroversiskas 7 ir 5 klases BMW dizainas buvo priimtas nevienareiksmiskai. Vieniems baisiai nepatiko automobiliu bagazines dalis, kiti gyre uz originaluma. Viena aisku - automobiliu pardavimai nuo to laiko tik augo, taigi sprendimai pasiteisino. 3 serijos BMW turi nuosaikesni dizaina - kebulas aptakus, be issisokimu. Kiek per blankiai atrodo galines automobilio faros. Automobilis pailgejo lyginant su pirmtaku - todel turi daugiau vietos gale sedintiems ir tai pastebima net ziurint is isores. Bendrai automobilis atrodo kompaktiskai, taciau sportiskai. Visgi dizainui kiek truksta charakterio, agresyvumo ar grubumo. Viduje - pazistamas prietaisu skydelio vaizdas, aiskus rodmenys. Skydelis daugiau nepasuktas i vairuotojo puse, kogero BMW stengiasi daugiau demesio atkreipti i keleivius :) pats dizainas tikrai naujoviskas, taciau yra pernelyg paprastas, o medziagos tikrai ne auksciausios kokybes, o isauge matmenys niekaip nesijaucia viduje. Gal man tik taip atrodo - taciau 3 serijos pirmtakas viduje atrodo didesnis. Sedynes ankstokos, sedima aukstai, taciau tai budinga BMW automobiliams. Gale sedintiems vietos kiek daugiau nei buvo. Taciau viduje viskas vistiek tviska nepriekaistingu surinkimu, preciziskumu, kokybe.

Variklis

Dabar rimtesni dalykai rupintys tikram vairuotojui - nors tai ne pats greiciausias automobilis, taciau vistiek tik BMW turi viska viename - rimta varikli, galia, sukimo momenta (max tik prie 2750), ausktus sukius, puku kelio laikimasi, manevringuma. Stabdziai taip pat puikus. Automobilis deka gero sukimo momento prie zemu reaguoja staigiai ir galingai. Be to neapleidzia pojutis, kad automobilis yra standus kaip vienas metalo gabalas. Sis jausmas dar stipresnis nei senesniuose treciuose. Kartu neapleidzia jausmas, kad automobilis ne toks artimas kaip senesnieji.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Brangu

Rekomenduojami video