M 2016-09-23
BMW E90 318d 90kw mechaninė pavarų dežė
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Geras valdymas,jaunatviška,2l-ekomomiška,smagi vairuoti mašina

Mažai vietos pasidėjimui,sunkus vairas nefacelift modelyje.

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,8
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas

Interjeras: mano mašinos komplektacija buvo skurdi: paprastas medžiaginis salonas(neprisipučia,neelektrinis šiuo atveju,ne recaro- nepatogus,ilgai sėdint pavargdavo nugara) ,nebuvo panelės su navi, nebuvo cupholderiu, paprasčiausias vairas (kūdas,plonas,odinis,per 3 metus, pasitrynė), bardačiokas- mažas vietos nedaug jame, apskritai vietos pasidėjimui nėra joje daug. Dvigubas slankiojantis porankis ( viduje puodelių laikiklis, pagal komplektacija gali būti telefonas vidui,dar viduje rasite AUX jungtį ir porankio šildymo/šaldymo knopkę). Vietos vairuotojui daug, mano ūgis 195, lengvai joje tilpdavau, sėdynė atsistumia ir galite žiūrėti pro galinį langą. Galima įminti sankabą pilnai ištiesus koją, kas man yra patogu pas vokiečių gamintojus. Vietos gale nėra daug,liūdna tiem kas sedėdavo už manęs. Sedano bagažinės man pilnai užtekdavo. Galinės sėdynės vartomos (ne pas visus), patogu kažką didesnio pasivežti. Salono medžiagų kokybė yra gera,viskas gerai surinkta,niekas nebarškėjo. Šie modeliai turi liga besilupančių plastikų: rankenėlis,porankio apačios šonai,langų valdymo konsolė, bėgių svirtis ypač Mtech visos beveik suvalgytos. Audio aparatūra: Galimi 4 variantai: basic,hifi,Logic7 ir Individual (kurių praktiškai nepasitaiko), Base sistema neturi stiprintuvo, neturi kolonėliu galinėse durelėse, nėra aukštų dažnių pisčialkių priekinėse duryse. Garsas šios sistemos nedžiugina,klausyti galima,bet ne stebuklas. hifi ir logic turi savo atskirą stiprintuvą kuris randasi bagažinėje, su šiom sistemom skambesys kur kas geresnis. Magnetola business arba professional. professional kur kas geriau skamba. Mage nėra nei USB nei bluetooth, muzika arba per aux arba rašinėt CD diskus. Garso izioliacija E9x modeliuose yra tikrai gera ir važiuojas tyliai ir maloniai. Dar viena dažna problema- cypiantis salono ventiliatorius (ežys),kuris vėžį varo,pastoviai įjungus klima cypdavo, berods naujas 80eur. Išorė: maniškė neturėjo nei M paketo,nei xenon žibintų, nebuvo ir gale parktronikų. Paprastos lempos nors ir neatrodo gražiai,bet apšviečia kelia gerai. Pats kėbulas nerūdyjo,jokių rudžių nebuvo. Atkreipkit dėmesį į domkrato įstatymo plastmases, dažniausiai būna pamestos arba sulaužytos. Bagažinės dangčio amortizatoriai gali būti pavargę,uždarant bagažinę ji tiesiog nukrenta,turėtų būti kieti, sunkiau pasikelti ir užsidaryti. Važiavimas: pakaba paprasta, ne sport,važiuojasi gan padoriai,sportiškai,važiuoklė standi,gerai laikosi ant kelio.Su R16 net sakyčiau minkšta. Važiuoklės šių modelių labai kantrios ir didelių investicijų neprašo. Pasitikrinkite girgždukus gale (plaukiojančius sailentblokus),pradeda barškėti, kainos jų nėra didelės. Vairas sukiojasi sunkiai,palyginus su kitomis markėmis, ypač erzindavo kai reikia sukiotis kur vietoje. Vairo kolonėlė šiuose modeliuose stovi hidraulinė, tik nuo facelift kartos ištaisė klaidą- įdėjo elektrinė,pirštu, lengvai sukiojamą vairą. Patikrinkite kardano guma.

Variklis

M47TU2D20 laidos dyzelinis 2.0L variklis einantis nuo 2005 metų iki 2007. Mano variante buvo deforsuota 318d versija su 90kw. Mano mašina nebuvo čipuota. 2005-12, nulenktu duslintuvu žemyn,kas reiškia kad tai yra Euro 3 ir neturi DPF filtro. Kadangi mašina turėjau 3 metus, kuri buvo pirkta su 96.000km ir parduota su ties 155.000km, tai per visą laikotarpį problemų neturėjau, dėl mažos ridos. Pats variklis kaip ir yra geras,bet yra bukas,kas labai nusibodo. Mašina nuo žemų apsukų nenori traukti, tik netoli 2000rpm prasideda veiksmas. 120kw variantas turėtu būti kur kas aštresnis. 90kw 318d važinėjant po miestą manau pilnai užtenka. Variklis senas, nuo E46 kartos su smulkiais patobulinimais gali pasigirti savo garsiu darbu, dirba garsiai, mėgsta vibracijas. Dauguma buna ligoti: alkūninio veleno skriemulys būna į pabaiga,kas nulemia vibracijas, reiktų pasikeist įtempėjus. Naujasis facelifto N47D20 105/130kw yra kur kas tylesnis ir kur kas elastingesnis,traukia nuo kur kas žemesnių apsukų. Kitas dalykas, kad norint pasikeist oro filtrą reikia nurengti pusę plastmasių- nepatogu, jei keičiatės filtrus patys. Dar pasitaikantys defektas- smagratis, reiktų į tai atkreipti dėmesį prieš perkant. 1 bėgis mechaninėje dėžėje būna labai trumpas. Mechaninė ar automatinė? skonio reikalas...Reziume: dabar jei reikėtų 2L motoro, ieškočiau arba 120kw arba facelift 130-135kw.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Eksploatacijos kaštai: tepalai-filtrai 150-200eur (tepalų pilasi 5.5L), smagratis 410eur, valytuvai 35eur, visi stabdžių diskai ir kaladėlės apie 200eur, pakaitinimo žvakės 55eur (4vnt)

Patarimai perkančiajam

Prieš pikdami trečiuką pasiimkite žmogų kuris nusimano bmw, pasijunkite diagnostika,per kompą daug ką parodo arba tikrinkite krasta auto arba servise, nusipirkus teisingą variantą džiaugsitės.

Rekomenduojami video