Mindaugas 2016-03-06
BMW 330D 150kw e46
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Galingas, ekonomiskas, patikimas.

Kebulas megsta korozija

Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Bendras automobilio aprašas

Pats e46 kebulas nera niekuo ipatingas, prabangos ar komforto ten nedaug, kaip sakoma pilkas universalas. Jei reikia masinos nuvaziuot is tasko A i taska B tada BMW ne jum, o jei vistiek BMW prireike, tada reiktu ziureti tik i 3 litru ir butinai 150kw varikliukus, nebent su viena masina nedaugiau 1metus vazinejat. Variklis tai kas e46-am ipucia gyvybes.

Variklis

3l 150kw m57n-trumpai orgazmas ant 4 ratu. Turbut pats geriausias to meto variklis, kuris su minimaliom modifikacijom buvo montuojamas i visus bmw iki 2008. Galingas ir ekonomiskas su dideliu potiancialu cipavimui. Pas mane dabar yra daugmaz 190kw ir 560nm, kai visa diena su darbo masina atvazineji ir i sita zveriuka isedi, tada supranti ka reiskia vairavimo malonumas. Tiesa turi kelias igimtas ligas, pvz isiurbimo kolektoriaus sklendes reikia butinai isoperuot. Is dazniau pasitaikanciu gedimu tai elektrinis vandens sildytuvas, termostatai kuriu yra 2, pakaitinimo zvakes ir ju rele. Is brangesniu gedimu butu alkuninio veleno skyvas ir zinoma smagratis su kurio garsais turbut anksciau ar veliau susiduria kieikvienas sito variklio savininkas.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

BMW nera pigi masina, taip kad jei gyveni nuo algos iki algos net nesvajok. Pvz pakaitinimo zvake 16e, variklio pagalve 70e, skyvas 200e, termostatai 70e.., Jau nekalbant apie filtrus tepalus, kuriu pilasi 7,5l. Su gera komplektacija sita masina turi isliekamosios vertes. Net po 5metu smagiau vaziuosit negu su kokiu insignia ar apynauja skoda.

Patarimai perkančiajam

Sekmes randant, gerai uzlaikyta, bet buk nusiteikes bent 500e ant pradinio remonto padet

Rekomenduojami video