2020-05-12
BMW 320TD
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Vairavimo malonumas, galia, komfortiškas

Barškančios plasmasės

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,5
Bendras automobilio aprašas

Na manau pribrendo laikas parašyti atsiliepimą apie šia mašinyte, liaudyje vadinima šūdlempe, del savo keistos priekio išvaizdos. Bet ne išvaizdoj viskas slipi. Dauguma šitas mašinas ir nuvertina ir numeta į šona, perka perpistus e46 sedanus, nors žymiai didesni šansai susirasti gerą negražu kompaktą už tokia pačia suma. Lygiai taspats atsitiko man su mano kompaktu. Labai norėjau bmw, bet būtent su 110kw varikliu, kadangi 100kw laikomi nepatikimais varikliais. Gal tokie jie ir yra, nežinau.. Su mano biudžetu išėjo tik kompaktas. Kuri laiką galvojau, kad tai baisiausias dalykas kuri galėjau nusipirkti, bet su laiku arba pripratau, arba įsimylėjau. Geras yra pasakimas, iš galo pamyles, prie priekio priprasi. Gal ir čia taspats, tik pamylau ne mašinos gala, o pačia mašina, jos važiavimą. Lyginant ją su tesioginiais jos konkurentais, t.y golf 4 ar audi a3 šį pranoksta visais atvejais. Vairavęs tiek ta golfa, tiek a3, bet nei viena nei kita neduoda tokio malonumo kaip bmw, kad ir koks jis vizualiai atrodytu nepatrauklus. Žmonės vertinantis vairavimą mane supras, o kiti gal nelabai supras apie ka kalbu. Bet tokiems manau net tada nereiktu žvalgytis į bmw. Aišku, dauguma vaikinų bmw perka del galios, galinių varomujų ratų, kad galėtu įtikti merginoms. Beabejo, su šituo šūdalempiu merginu dėmėsio gatvei neatkreipsi, su mpacku gal dar, bet iš*isęs lavoninį e39 tai tikrai. 110kw tokiam lengvam kebule manyčiau per akis. Pirkau aš jau su stage1 padarytu, kažkur apie 135kw, ir 330d ir 530d galima pakonkuruoti, o kažkuriuos net ir iš*isti. Tai tik parodo, kad litražas nera rodiklis, o pasikeitus purkštukus dar nuo kokio 3.5d dyzelio, manau išeitu dar daugiau atsukti kw ir nm, o tada dar lengviau dulkinti visus su šia mažą mašinyte;). Bet asmeniškai, visas malonumas atsiranda važiuojant į posūkius, kadangi mašina stovi standžiai ant kelio, o ir galios pakankamai. Del kuro sąnaudu, jos nera dideles. Taupumo rekordas trasoje buvo apie 4litrus, važiuojant pensininko rėžimu, bent jau rodė taip borto kompas, kiek tos tiesos nežinau, bet užsipylus pilną baką, degaline galima pamiršti ilgai, jeigu važiuosi normaliai.Dėl rūdžių, tai man pasisekė rast su gyvu kėbulų. Mačiau yra daug išpuvusių, bet paieškojus įmanoma rasti ir nesupuvusi. Kas ieško, tas randa. Apibendrinant, šis šūdalempis yra žmonems tiems, kurie vertina mašina ne pagal jos grožį, o labiau technine pusę. Mačiau žmonės deda normalius priekius į šias mašinas, gal ir galima, bet ta išvaizda yra skonio reikalas. Aš pripratau, o ir jautiesi labiau išskirtinis, kadangi perpistu šemkemšlamstu lietuvoje jau ant kiekvieno kampo.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Jau kelis kartus keičiau tepalus, bet per tuos keitimus netvarkiau daug ko. Persirinkau rankinio sistema, kadangi viskas buvo užrudyje ir pakeičiau stabilizatorius. Geriausiu stabilizatoriu kaina 15 eurų už vnt, tai standartiškai kaip ir visom mašinom. Dalių nera deficitas, juo labiau grupėse yra daug žmonių, kurie ardo šias mašinas dalim, o daliu kainos visai nesikandžioja. Kebulo dalis kažkurias siūlo iš vis nemokamai. Tad sakyčiau, jog remontas yra toks pats kaip ir visu mašinu.

Patarimai perkančiajam

Gerai pamąstyk, ko tikiesi iš šios mašinos. Dėmėsio gal daug negausi, bet malonumo vairuot jo bus. Daryt nesamonem šis variklis nera skirtas, nors ant sauso ratus velia drąsiai 2 begiu, bet vis gi tai 4 cilindrų varikliukas. Prieš perkant pasižiūrėčiau elementariai visas vietas kurias ir reiktu: Kebula, varikli ar neapsitepalavęs, purkštukus. Nepagailėtu pinigu ant carvertical ir sužinoti detaliau apie mašina, ko pasekoj galima veliau ir paderinti kainą.

Rekomenduojami video