Giedrius 2016-01-06
Audi a6 c5 2.5 110kw quattro + automatas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Didelis salonas, komfortas, gera garso aparatura, patogus vairuoti

Daug DAUG genda, maniske vos ne daugiau laiko servise praleido, negu vaziavo.

Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas

Sveiki, noriu pasidalinti savo patirtimi su savo buvusiaja ir daug nervu istampiusia audine... Pliusai, bose aparatura, net neturejau minties kisti kazkokios papildomos aparaturos, daug salone vietos, didelis komfortas. Automatine greiciu deze manes nepavede ir veike tvarkingai, tai is mano puses +. Nudege skydeli prie apsuku skaiciaus 2 lempute, neveike priekines priesrukines, kodel nzn, lemputes sveikos. Masina pati labai man patiko ir paliko gera ispudi, todel norejau ja atsitvarkyti ir vazineti ilgai. Bet viskas prasidejo nuo to.... Nusipirkau sita audine, pirmus 3 menesius atvazinejau ir problemu neturejau ir nekisau nieko nors maciau kur galeciau ikist pinigus. Pradzioi pradejau nuo naujo akumuliatoriaus 100ah. Paskui perejau prie pilnos visiskai pilnos vaziuokles restouravimo bei granatu, bei vairo traukiu pakeitimo, sumokejau 360eur. velgi vaziavau ir viskas buvo gerai, kol staiga nepradejo mirkseti akumo lempute to pasekoje parejo generatorius, veziau i servisa, nuarde puse priekio, iseme generatoriu, nunesiau kitur sutvarkyt, 10eur ir viskas veike vel. Priekio nuardymas ir surinkimas ~150eur normaliam servise. Generatorius parejo todel nes apibego visas tepalais. Po sito ardymo, pradejau pastebet kad dar daugiau bega tepalai is po masinos, bet kazkaip nekreipiau demesio. Pasikeiciau tepalus, filtrus ir t.t vazinejau kiekviena diena. Tada parejo termostatas, veziau pas pazystama kad pakeistu, tuo paciu patikrintu dirzus, velenelius, ir gal kanors padarytu del tepalu begimo. Po to remonto pakeistas vienas salnikas, termostatas. viso 55eur. Dirzai buvo geri, veleneliai irgi geri. Po to remonto, pradejo uzti vienas guolis, kuris nezinau ir nenoriu zinot. pavazinejau 3 dienas, su normaliai sylanciu varikliu. Ir tada viskas prasidejo kai pradejo mirkseti zvakiu pakaitinimo lempute, tai reiskia (siurblio elektronine dalis) dazniausiai. Masina uzgeso ir pasiliko pakelei, tada pradejo snigti, salti. atejus prie jos, priekines durys uzsalusios, kapotas uzsales. gerai kad dar centrinis veike. uzkurti nebeleido kompas. Nutempiau tvarkyti tos dalies, pasirodo isdege transistoriai, pakeitus juos gedimas galimai susitvarkytu. Tai va, pakeite, uzvede. viskas tvarkoi pasilo, liuks. Nuvaziavus vos 2km, masina uzgeso ir vel nebeuzsivede, vel pastovejo 2 dienas kazkur pakelei, ir vel buvo nutempta i servisa, pasirodo, kaltas pats visas siurblys. Srote siurblio kaina ~200eur, o kur pakeitimo darbai... Daugiau ir neberemontavau, keliaus i srota ant daliu, kai sukista tiek pinigu ir jokios naudos..

Variklis

2.5l v6 formos 110kw. Megsta leisti tepala, dyzeli. Labai reta audi su tokiu varikliu nera apsimyzusi. Maniske paskutiniu metu palikdavo po savimi viena bala tepalo ir 3 balas dyzelio greiciausiai per kuro magistrale. Labai nemegsta gaut oro i kuro sistema, nes nuorinti yra ka veikti. Apsimyze dangteliai prie forsunkiu, dangtelius keisti tik i naujus 1vnt kaina kiek domejausi kazkada buvo apie 300lt. Pribegusi bala tepalo prie tepalo filtro, reiktu pasisviesti ir matytusi ar yra ar nera. Leidzia pro visur kur tik imanoma tepala, bet stebuklingai jo nemazeja, kodel nesuprantu ir nesuprasiu, nes nedapyliau nei karto, bet balu palikdavo daug.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Butent sitas modelis nuvertejo labai greitai, vien del savo populiariojo motoro. Brangi aliuminine vaziuokle, brangus betkoks variklio remontas kai reikia nurinkti puse priekio vien del priejimo.

Patarimai perkančiajam

Perki toki modeli? Geriau nepirk, pirk bmw, volvo, vw... niekada neziurek i pigiausius varijantus. Apsisike, apsimyze varikliai. Vaziuokliu remontas brangus. Tepalai brangus 5w30. ir niekada nezinosi kada teks palikti masina pakelei.

Rekomenduojami video