- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Gera garso izoliacija, ergonomiškas, stabilus, niekas nebarška, geras variklis
Važiuoklė
Automobilis gana išvaizdus, tačiau norėtūsi griežtesnių linijų. Aišku, čia skonio reikalas. Labai gera garso izoliacija. Geresnė nei analogiškos klasės konkurentuose - BMW ar Mercedesuose. Erdvus, ergonomiškas salonas, panėlė niekuo neperkrauta, tik gal nepatogiai borto kompiuteris išdėstytas. Paprastai būna kokybiška garso technika. Labai patogios taburetės. Pilna elektra, kyuri yra kokybiška - nepalyginsi su prancūziškais analogais.. Ligos. Borto kompiuteriuose "pabėgusios" eilutės, ekranėlis išblukęs. Originaliuose maguose sugenda garso reaguliavimo ratukas. Priekinių langų pakelimo mechanizmuose lužinėja plastmasiniai laikikliai, ko pasekoje sunkiai užsidaro langai. Važiuoklė (!).
Benzininis variklis patikimas, svarbu nepatingėti laiku pasikeisti tepalų, žvakių, filtrų. Diržų pakeitimas sukainuos 700-1000. Filtrų kainos apie 20 lt. 121 kW ryškiai mažoka. Kuro sanaudos vidutinės. Mišriai 11 l.
Važiuoklė - peilis kišenei. Milijonai traukių, tarukučių, sailentblokų, šarnyrų ir kit. O viskas pinigus kainuoja. Sumoki minimum puse tūkstančio už tvarkimą ir žiūrėk, vel gryžti po kelių mėn, nes kažkas sugenda. Jei ne važiuoklė, tai būtų ledinė mašina.
Tikrinti važiuoklę. Pasijungti diagnostiką. Atkreipti dėmesį į 'ligas'.