Stasys 2018-04-22
Audi A4 B5 1.6/ 74kw Benzinas -sedanas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patvarus, pigios dalys, nesudėtingas remontas, pravažumas geras,

1.6/74kw variklis persilpnas ir neekonomiškas, NEATSILENKIA GALINĖS SEDYNĖS, vargina ilgose kelionėse

Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas

Turim jau apie 4 metus šį automobilį per tą laiką nepareikalavo didelių išlaidų. Kas dėl aliumininės pakabos nepatvarumo tai nesamonė, daugiasvirtė pakaba tikrai patvari ir labai patogi važiuojant duobėtais nelygiais keliais tikrai švelniai važiuoja tik trasoj to patogumo nesijaučia . Ilgose kelionėse vargina (perdaug minkšta pakaba, trasoje patogesnės standesnės) ir garso izoliacija prastoka tad ši audelė labiau skirta miestui. Važiuojant 100km/h apsukos apie 3k labai jau trumpų pavarų dežė yra, pavaras kas 10km/h gali perjunginėti. Pravažumas tikrai neblogas galima miško keliukais drasiai važiuoti nežkabinant apačios. Variklis patikimas nereikalaujantis dėmesio tik baisiai neekonomiškas kaip tokio galingumo mieste apie 8-9l. Salonas malonus ir neblogai atrodo gale vietos mažoka, bet didžiausias minusas, kad galinės sedynės neatsidaro aišku bagažinė gan talpi (tilptų plokštė 100x80cm). Kebulas tikrai atsparus rūdims 19m. mašina beveik neturinti rudžių tikrai neįprastas dalykas, pradėjo rūdyti tik vienoje vietoje ant bagažinės kur tvirtinasi bagažinės spynelė ir lemputės numeriams tai abejuose kampuose ten pradeda rudyt. Tad tikrai galima sakyti, kad nerudyja. Pagrinde automobilis tikrai patikimas ir nebragus taip pat patogus ir gerai atrodantis tik, kad trūksta charakterio galbūt galingesni varikliai tai pakeistų ir tada tikrai būtu neblogas variantas.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Dažnos bėdos su vakumo žarnelėm, atėjus laikui jos visos pradeda trukinėt ir lužinėt, to pasekoje pradeda visi kiti aparatai durniuot tad laiks nuo laiko reik pasitikrint ar viskas savo vietose. Per tuos 4 metus pakaboje keičiau tik apatine svirtį tad visai neblogai kai važinėjama kiekvieną dieną duobėtais keliais ir žvirkeliais retkarčiais. Dar buvo alkūnio veleno ir ABS daviklis parėjas, o daugiau rimtesnių gedimų nebuvo. Aišku neskaitant einamojo remonto ( stabdžių diskų, kaladėlių, pusašio gumų, pagr diržo, filtrų ir panašių reikalų). Dalys tikrai nebrangios ir yra nemažas pasirinkimas. Tad išlaikymas tikrai daug neatseis, gal bus kokie 500eu. už detales keistas per 4 metus.

Patarimai perkančiajam

Jei imsite 1.6l benzina tai ieškokite su dujų įranga, nes labai jau nepraktiškas, arba 1.8 bus bent galios daugiau.

Rekomenduojami video