2020-02-03
Audi A4 2013 1.8 TFSI Facelift
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Valdymas, garso izoliacija, patogi vaziuokle, gan galingas variklis

Brangios dalys, gan kietokas salonas

Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0
Bendras automobilio aprašas

Turiu sia auto 2 metus, pirkau ir pats parvaziavau is Vokietijos. Pradesiu nuo to, kad labai smagus benzininis 1,8 TFSI variklis, galios butent tiek kiek reikia ir yra palyginus labai ekonomiskas. Vaziuokle bent jau pas mane super, minksta, maloni, per 2 metus nieko neteko keisti ar daryti. Isores dizainas visai grazus, priekis tikrai grazus, problema su galu, atrodo taip lyg si masina butu klijuota is dvieju, kur priekis buvo kurtas kokio nors aukstos klases dizainerio, o galas 3 kurso studento. Vidaus dizainas ir mygtuku isdestimas gan patogus, bent jau man tai neuzkliuvo, tik tiek, kad viskas siek tiek kietoka atrodo, panele, dureles. Na, o dabar didziausia siu auto problema: Automatime Multitronic pavaru deze.... Turbut pati nepatvariausia ir prasciausiai taisoma deze su kokia teko susidurti... Negana to, kad pradejo veluoti is pirmos pavaros, pradejo veluoti ijungti atbuline pavara tai dar ir tepala pradejo leisti. Vien tam, kad sutvarkyti tepalo begima per rieboksli kainavo 1000 eu su darbu. Apibendrinimas: Auto visai nieko, valdosi patogiai bei maloniai, mieste smagiai, uzmiestyje dar smagiau :)

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Pavaru deze, guolis, variklio magnetai, Per 2 metus nuvertejo apie 2-3 tukst euru.

Rekomenduojami video