Edas 2015-04-09
Audi A4 B8 Allroad 2.0 tdi 125kw Manual
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Gražus dizainas, tikras malonumas važiuoti, geras pravažumas

Brangi exploatacija

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,8
Bendras automobilio aprašas

Automobili įsigijau prieš metus su 99500km rida, šiuo metu rodo apie 128000km spidometras. Kėbulas turi žymių nuo akmenų ir keletą pabraižymų, bet tai manau normalu kaip automobiliui su tokia rida. Pats automobilis gana minštas kaip Allroad. Salonas tekstilinis, malonus. Sedynės rekaro ir labai maloniai laiko posūkiuose. Teko važiuoti ilgas keliones nuo šiaurės europos per dali vakarų europos (apie 5000km) ir tikrai nepavargstama jose sedėti žinoma butu malonu jei turetu masažines sedynes opcija, gale nėra daug vietos, bet sėdėti įmanoma. Ant kelio ir posukiuose automobilis kaip prikaltas, vairas labai paklusnus ir gerai jaučiamas kelias. Žiema taip ir norisi išjungti ESP ir pažaisti. Nuvyle, kad nebuvo Bluetooth automobilyje tačiau yra kablys, elektrinė bagažinė ir daug kitokiu smulkmenu kurios yra tokių metų automobiliuose. Su automobiliu važiuoju žvejoti ir čiuožinėti ir tikrai neturėjau problemu su pravažumu. Teko lyginti važinėjimasi po miško keliukus su Subaru Outback 2011m tai Subaru daug patogiau ir minščiau važiuoja nei Audi. Audi Concert sistema tikrai skamba gražiai, bet vidurių nedrebina. plastmasinės kebulo apdailos kurios yra apie arkas yra padengtos tokia kaip gumine apdaila ir keletoje vietu pasitrynusios, tas grožio nepriduoda, beto erzina start stop sistema kurią kaskart tenka deaktivuoti manualiai. Visumoje sunku ka blogo parašyti, nes automobilis kaip ir tenkina dabartinius mano poreikius.

Variklis

125kw 2.0 TDI tikrai gyvas ir smagiai važiuoja. Autobame 180km/h pasiekia gana greitai, maximumo bandyti neteko. Vidutiniškai suvartoja tarp 6 - 7 lt/ 100km.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

2014 už šį automobilį sumokėjau 176000 Sek iš oficielaus bmw automobilių centro su vieno savininko istorija. Pravažiavus vos 14000km, nuo pirkimo, teko keisti plaukiojančią sankaba su skriemuliu uz 28500 Sek. Neperseniausiai keleivio durelių daviklis pradėjo rodyti atidarytas dureles, bet šio gedimo dar nepašalinau. Daugiau jokių investicijų per pravažiuotus beveik 30000km, žinoma tapalu keitimai neskaičiuojami.

Patarimai perkančiajam

Tikrinti sankaba, jei girdisi pašaliniai garsai ir numynus jie pradingsta arba jaučiasi vibracija aplenkite. Pagal oficielius audi atstovus mano automobiliui tokia ankstyva to plaukiojančio skriemulio mirtis ištiko dėl galimai tampytų sunkių priekabų ar namelių ant ratų.

Rekomenduojami video