Leonas 2016-10-03
A4 81kw dyzelis
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Ekonomiškas ir patvarus dyzelinis variklis, minkšta ir patogi pakaba, nerūdijantis kėbulas,

dyzeliniai varikliai šiek tiek nervuoja su vibracijom, bet atsiperka labai greitai :)

Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,0
Bendras automobilio aprašas

Patikimas miesto ir užmiesčio automobilis, komfortiškas ir svarbiausia ekonomiškas. Kiek teko ieškot detalių tai visi šrotai turi visko ko reikia, dauguma dalių tinka nuo pasatų, golfų, A6 ir pan, todėl rast tikrai lengva. siūlau ieškot tik facelift modelio, atskirt galima nesunkiai iš pagrindinių išorės pakeitimų: visi modeliai turi priešrūkines lempas priekyje, vientisos priekinės lempos su lešiais vietoje dviejų dalių priekinių lempų be lešių, apvalios durų rankenėlės. šie modeliai turi atnaujintas važiuokles, variklius, bendras dizainas tiek viduj tiek išorėj kur kas geresnis, todėl jos nenuvertėjo taip greit kaip senosios audi.

Variklis

66 ir 81kw varikliai yra neužmušama klasika, dalys pigios ir jų visur pilna. Turbina apie 60-80eur. tinka naujesnių modelių, pvz 96KW, bet kainuoja čiut daugiau, purkštuko restauracija apie 20-30eur. Gal kiek nervuoja vibracijos dyzelinių variklių ypač kuriant ir gesinant, bėda būna nes susidevi priekinė variklio pagalvė apie kurios egzistavimą mažai kas žino, kainuoja kelis eurus, bet pakeitimas sunkokas. pagrinde nuo senumo sukietėja tarpinės todėl varikliai mėgsta apsitepaluot ties variklio galvos dangteliu ir ties karterio alsuokliu, bet čia labiau estetinė problema, jei dapilinėt nereikia. Diagnostinis laidas (VCDS) labai padeda išsiaiškint kokį neveikiantį daviklį ar šiaip ką. pats laidas kainuoja apie 20 eurų. didžiausias pliusas VW, AUDI grupės automobiliams, kad yra pigių diagnostikos laidų. su juo matai visas klaidas kurias kompas meta, kaip variklis dirba ir pan. pagrindinio diržo keitimas 1.9tdi varikliui yra menka investicija palyginus su 2.5tdi. diržo komplektas kainuoja apie 70eur, vandens pompa apie 30, darbas priklausomai nuo vietos kur keičiat.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Skysčiai ir kiti aptarnavimai kaip visų mašinų. kuro naudoja dvigubai mažiau negu tokia pat benzininė audi. Važiuoklės žmonės paprastai bijo, nors kaip ir minėjau facelift modeliuose ji šiektiek atnaujinta, jei gerai pamenu, pats kelmas nebe aliuminis o plieninis ar kažkas tokio. pačio nuvažiuota apie 60tūkst km kaune nuo pirkimo, nežinau kiek važinėjo vokietis dar prieš tai, o keičiau tik vieną vairo traukę per tą laiką. kolega jurbarke restauravo sau, apie 130eur sumokėjo už visos priekinės važiuoklės restauraciją ir gavo garantiją berods 50tūkst km. Garažuose vieno šarnyro restauravimas su išėmimu iš mašinos ir įdėjimu apie 15eur. Galiu pasakyt tik kad daugiasvirtės pakabos komfortas ir stabilumas kely atperka betkokias išlaidas, nors nemanau kad čia brangu.

Patarimai perkančiajam

pasitaiko keli vairuotojų tipai: tie kurie prakeikia audi ir tie kurie negali atsidžiaugt. daugiausia bėdų visuomet sulaukiama kada perkamas pigiausias auto iš siūlomų skelbimų, tas žinoma galioja visom mašinom, todėl nereiktų nustebt kad nusipirkus pigiausią variantą atsiras nesibaigiantys daug laiko ir išlaidų reikalaujantys remontai ypač jei mašina buvo skendus ar tiesiog ilgą laiką neprižiūrėta.

Rekomenduojami video