- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Graži tiek iš išorės, tiek iš vidaus
- Interjero medžiagos
- Manevringas
- Gražus dizainas
Neverta pinigų
- Neekonomiškas
- Brangus išlaikymas
- Brangus nusipirkti
Turim šeimoje A4 B7 1.9TDI manualą ir šitą A3 2.0 TFSI 147kW automatą. A4 valgo ~7l/100km dyzelio, A3 ~10l/100km benzo. A4 užpili pilną baką ir važinėji visą mėnesį, tai A3 pilt po pilną kas pusantros savaitės reik. Atrodo, kad kibirais ji tą benzą degina. Yra toks liaudiškas nusistatymas, kad va benzas paprastas kaip 2x2, o dyzelis labai ten sudėtinga... Tai su šitu varikliu sudėtingumas identiškas tikriausiai. Atrodo kaip dyzelis, garsas kaip dyzelio, priežiūros dar klausimas kuriam daugiau reik. Dar toks liaudiškas nusistatymas, kad Prancūzai nuolat genda, nes daug šūdinos elektronikos, o vat Vokiečiai neužmušami. Tai šitoje tas pats kiekis šūdinos elektronikos kuri labai sėkmingai genda. Žiemą reikėjo biškį ABS ir ESP padirbti, tai kelios dienos ir nusprogo sensoriai :) Galinis valytuvas... na su visomis šių metų audi tas pats - galima pamiršt kad tokį turi, arba keist kas pusę metų. O su pačiu varikliu galiausiai buvo nemažai bėdų. Jų liga yra perkaisti, o perkaitus išsilydo plastmasės ir prišiukšlina visą karterį, tada jomis kišasi filtras, užsikišus filtrui tepalo nebepaduoda... Teko ilgai ieškoti kas apsiims taisyti, o ir tie kur taisė prasikeikė, peržegnojo ir pasakė "na gal kelis mėnesius gyvens". Kaip tik po kelių mėnesių lengvo važinėjimo ir užkalė. Ir čia ne vienetinė bėda, internete paieškojus pilna identiškų simptomų. Pagrinde pas Amerikiečius, nes šitas variklis jų rinkai.
Laikai kai Vokiečiai gamino geras mašinas baigėsi. Maždaug ties šita karta. Pamirškit tuos senus kliedesius ir pažvelkit į situaciją šviežiom akim.