2019-09-15
Audi a3 2.0 FSI
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

gera garso izoliacija, išvaizdus. mažas nuvertėjimas.

bėda su varikliais 2.0 FSI, kietoka važiuoklė. didelės kuro sąnaudos, kaip tokios klasės automobilio.

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0
Bendras automobilio aprašas

Automobilį turiu virš 1 m. Daugiausia važiuojamas mieste. Nepasisekė su varikliu. Kaip mechanikai kalba, kad čia jų bėda. Variklis dirba garsiai kaip dyzelis, turi begalė pašalinių garsu (kažkas traška ant laisvu apsukų, taip pat greitėjant žemom apsukom). Visą laiką dega "check engine" lemputė. Meta vanuso klaida. Interneto platybėse pasiskaičiau kad variklio grandinė barška (timing chain). Nukėlus variklio galvos dangtelius, visas variklis pilnas suodžių kaip dyzelis, tačiau variklio grandinė su įtempėjas sveika. Tikriausia vanusas neveikia kaip turėtų, o barškėjimas iš kuro siurbliuko. Kaip sakė mechanikai čia jų bėda (naujo vanuso kaina 800 e, siurbliuko - 500 e. ).Tai nusprendėme važiuoti tol kol važiuos, o paskui pakeisime variklį. Jau nuvažiavome 20 k km. Be barškėjimų įvairių ir lemputės "check engine" daugiau gedimų jokių neatsirado. Tepalų nevalgo, nors servize sakė, kad valgys. jokio dūmo nemeta, bet duslintuvas visą laiką šlapias. atkreipiu dėmesį į kitų audi a3 2.0 dirba jos visos negražiai ant laisvų apsukų ir greitėjant žemomis apsukomis. Viso kitką, veikia kaip priklauso. salone garso izoliacija kaip tokios klasės automobiliui puiki. važiuoja ganėtinai kietai.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Remonto kainos kaip ir visų audi.

Patarimai perkančiajam

Patarčiau rinktis dyzelinį, nes benzininiai turi savo problemų, Lietuvoje mažai meistrų benzininių variklių, taip pat FSI didelės kuro sąnaudos ir varikliai nesidujina. Kiek skaičiau nuo 2012 metų FSI (TFSI) variklių bėdos išspręstos.

Rekomenduojami video