Romka 2013-04-10
Vokiškas tankas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Ilgaamžiškas, patvarus, pigus remontas

Važiuoklė, bagažinė, valdymas

Bendras automobilio aprašas

Audi 80 1.6 td - mano pirmasis auto. Pardaviau prieš kelias savaites net gaila pasidarė kai atėjo laikas parduoti. Stovėjo pusę metų nenaudojama, nes buvo nupirktas kitas auto. Po žiemos kai atėjo laikas parduoti užkuriau be problemų. Visų pirma reiktų pagirti salono medžiagas, kurios yra superilgaamžiškos. Maniškė buvo 91 metų, bet nei plastamasės nei sėdynės niekur nebuvo nusitrynę. Kas keisčiausia, kad kol važinėjau viskas buvo ok, bet pastovėjus pusę metų gale atsikabino lubos. Prieš tai buvo atsikabinę durelių apmušalas, bet problema buvo išspręsta atsuktuvo pagalba. Tiesiog užkišau medžiagą už plastmasės ir tiek. Reiktų pastebėti, jog po lubom ir durelių medžiagom randasi kažkokia labai bjauri rudai oranžinė substancija kuri labai viską teplioja ir sunkiai atsiplauna. Gal ten klijai tiksliai nežinau. Kalbant apie saloną pagirtina, jog yra nemažai vietų kur pasidėti daiktus, bet bėda ta jeigu susidėdi per vidury tarp sėdynių ant staigesnio posūkio tie daiktai iš ten išlekia ir atsiduria kažkur po keleivio sėdyne. Tikriausiai silpiausia šios mašinos vieta yra bagažinė, kuri nepasižymi nedideliu tūriu, bet dar labiau padėtį apsunkina kairėj pusėj stovinti zapaskė ir bakas esantis tiesiai už sėdynių. Kažkada sugebėjau užsitrenkti raktelius mašinoj, bet bagažnikas buvo atrakintas, galvojau kažkaip pasiekti raktelius iš bagažinės kadangi jie gulėjo ant galinės sėdynės bet po neilgų bandymų supratau, jog tai misija neįmanoma. Esant tokiai mažai bagažinei važiuoti keturiem žmonėm su šia mašina stovyklauti praktiškai neįmanoma, kadangi daiktai netilps į bagažinę ir teks juos krauti į saloną. Važiuojant į Latvijos kempingą vos sutalpinom dviejų žmonių daiktus tiek bagažinėj tiek salone. Per galinį stiklą kažką matyti praktiškai buvo neįmanoma. Kita vertus bakas yra lengvai prieinamas ir jei reikia jį išimti nereikia nei kelti mašinos nei ieškoti duobės ar dar blogiau po ja voliotis. Dar viena bulkų liga yra vanduo patenkantis į bagažinę per lempas. Problema lengvai išsprendžiama hermetiko pagalba. Tad jei pirksite apžiūrėkite ar neperpuvusi bagažinė, nuo nuolat ten bėgančio vandens. Važiuoklė gan silpna, bet pigiai remontuojama, kai kuriuos darbus tikrai galima pasidaryti pačiam jei yra sąlygos. Gal kažkas nesutiks, gali būti, kad čia kaltos Kauno gatvės ir nuolatinis važinėjimas žvirkeliais. Valdymas gan neinformatyvus, bet gal čia dėl to, jog pas mane buvo versija be vairo stiprintuvo, todėl laktstymus po posūkius reikėjo pamiršti. Stipriausia auto vieta tikriausiai variklis. Pilti galima bet kokios degalus, kartą buvo supilti trijų skirtingų gamintojų tepalai-jokio skirtumo važiavo kaip važiavusi. Kažkada buvo pastebėta, kad tepalo išvis nėra, neaišku kiek laiko buvo važinėta be to tepalo. Turbina irgi nelepi, niekad nešildydavau ir nelaukdavau kol atvės veikė kaip veikusi be problemų. Didžiausia problema būtent mano auto buvo oras kuro sistemoje, kuris manau ateidavo dėl užsiteršusio bako. Būdavo, kad mašina tai traukdavo normaliai tai netraukdavo. Ypač pasijausdavo kai užpyldavau daugiau kuro. Kartą užsipylęs pilna baką vos užlipau į parodos kalną. Visada pyldavau tik po ketvirtį bako, nes užpylus daugiau kuras tiesiog dingdavo akyse. Racionalaus paaiškinimo šiam stebuklui neradau. Reziume tai geras nors ir labai senas auto, kuris yra labai kantrus ir patikimas. Daug dalių vis dar bus originalios... Labai tinka studentui ar kaip pirma mašina, kad pramokti vairuoti ir nenusimauti paskutinių triusikų jei neturi didesnių pajamų. Gaila tik, kad kai kurie vairuotojai pamatę bulką apsimeta, jog jos išvis nėra todėl užkišinės palei nosį ir vos nespjaudys jei pamatys, kad rodai pretenzijas. Teko girdėt kad ir senų golfukų vairuotojai tą patį kenčia :) Asmeninė praktika parodė, kad reik nenusileisti o tada net ir mundras esniko vairuotojas tepa slides :)

Variklis

Variklis 1.6 td 59 kw. Jei viskas ok su kuro padavimu važiuoja tikrai gerai. Aišku su TDI nėr ką lyginti. Kurui nelepus. Pili ką nori aišku tik ne benziną. Labai patogu pačiam pasikeisti tepalą, kadangi jis yra palyginti gan aukštai o varžtas nėra toli todėl palendi atsuki ir lauki kol išbėgs. Filtrai irgi nėra kažkur paslėpti. Tik gan nepatogu atidarinėti oro filtro dėžę.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Pirkau už 1000 eurų. Po trijų metų pardaviau už 900 litų. Bet aišku per tą laiką atsirado nemažai defektų. Dalys pigios, pagrindinį aptarnavimą galima pasidaryti pačiam.

Patarimai perkančiajam

Jei dyzelis tai su turbina, nes tikrai smagiau važiuoja. Variklis neperšaunamas, bet patarčiau ieškoti benzino 1.8 arba 2.0 ir dėti dujas, su kuriom šie varikliai puikiai draugauja. Be to benzininėse jau būna biški daugiau navarotų. Jeigu ieškot pirmos mašinos tai tikrai patariu pirkti, jei rasite nedamuštą iki galo. Jei dar bus tvarkinga quattro imkit negalvodami. Jau geriau sena tvarkinga bulka nei naujesne damušta a4.

Rekomenduojami video