Giedrius 2012-09-30
Audi C4, 2.5TDI sedanas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Ekonomiškas, erdvus, maloniai rieda, superinis variklis

Važiuoklė, rūdys priekiniuose sparnuose

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Jeigu nusiperki su neužvaikytu varikliu - ledas. Aš nusipirkau truputį apgriuvusią (išvaizda), tačiau su labai geru varikliu. Kadangi maniškė buvo truputį aplamdyta, tai rūdys lenda ir plastmasės (moldingai) nelaiko, lūžinėja. Tačiau kol TA tai nekliūna - man irgi gerai. Mano atveju, automobilis darbui - nuo taško A iki taško B. Priekinė pakaba - vidutiniška, jei nesidedi kinietiškų dalių ir nevažinėji per duobes. Galinė pakaba - ok, nes ten beveik nėra kam sugesti ar sulūžti ;) Man tenka važinėti įvairiausiais keliais, ir nors dedu ne kinietiškas dalis - pakaba laiko prastokai - vis ką nors keičiu kas metus ar net kelis mėnesius.. Šiaip važiuoja minkštai, tik galas kiek kietokas, bet juk ten "balkis" :) Pakabos dalys tikrai nėra brangios, sakyčiau vidutiniškos. Salonas - labai erdvus. Vairuojant man (190cm) už manęs sėdintis visiškai nejaučia diskomforto. Vienas dalykas nervina: važiuojant nelygiu keliu braška vairuotojo sėdynė. Bet gal čia tik pas mane ta bėda. Bagažinė erdvi, tik bagažinės skylė galėtų būti didesnė, nes norint įtalpinti kokį didesnį krovinį tenka sukti galvą, kaip čia jį įkišus ;)

Variklis

Turiu aš ją jau 3 metai ir variklyje keičiau: diržai ir įtempėjai (iškart nusipirkus), velenėliai, kompensatoriai kuro sistemos šlangelės ir oro srauto matuoklė. Neskaitant filtrų ir tepalų. Šiaip brangiausias "malonumas" keisti visus įtempėjus su diržais, nes darbo labai daug (reikia nuardyti visą priekį), o servisas už tai ima daug..

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Kaip tokio dydžio mašina, ima labai mažai kuro. Aš važinėju ramiai, paspausdamas tik kai reikia, tai mano kuro sąnaudos vid. 6.5 - 7ltr./100km. Mieste 7-8ltr. o galios tikrai užtenka, ir lenkimam ir pajudant iš vietos. Pirkau ją 2009m. už 5000lt. dabar manau dar gaučiau 3000 - 3500lt, o sutvarkius visas rūdis ir šiaip išvaizdą, tai gal ir kas nors ir už 5000lt paimtų, nes visi trūkumai tik išvaizdoj. Aišku į ją nemažai sukišta, bet tik tam, kad važiuot patogiai ir ramiai ;) Daugiausiai reikalauja pakaba, bes protingai važinėjant ir į ją daug pinigo nereikia ;)

Patarimai perkančiajam

Apžiūrėti dėl rūdžių, dūmo neturėtų daug mesti, apsukos kad neplaukiotų, turi tikrai labai smagiai traukti prie sėdynės paspaudus pedalą važiuojant 2 ir 3 bėgiais, žiūrėti ar nėra oro kuro sistemoj, žiūrėti, kad įtempėjai nebūtų kreivi ir diržai padėvėti, nes jiems trūkus pasekmės liūdnos. geriausia jungti prie kompo patikrai.

Rekomenduojami video