nnnnnnn 2013-01-12
Audi 100 Balu:)
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Nesenstanti isvaizda ir malonus vaziavimas.

Amzius ir su juo ateinancios bedos

Bendras automobilio aprašas

Kam reikia patikimos transporto priemones ivertins si automobili. Jauniausiai sotkei kaip bebutu jau 17 metu ir lyginti automobili su sio tukstantmecio automobiliais nera prasmes, taigi nerasykit kvailu komentaru. Sako sutinka pagal ruba, tai ir pradekim apie isvaizda. Mano nuomone jei kada reiketu sudarinet zodyna ir idet nuotrauka prie zodzio automobilis tai butu pirmas pasirinkimas. Vartot zodi dizainas kalbant apie simtine nesivercia liezuvis, bet ir sakyt kad automobilis negrazus taip pat nesirysiu. Kadangi auto atkeliavo is tos eros kai masinas kure inzinieriai, o ne dizaineriai tai ir atrodo taip. Man asmeniskai automobilis vykes ir grazus. Ypac universalo kebulu. Rizikuoju but nepopuliarus, bet manau kad visos audi graziau atrodo kaip universalai. Tai jau tam tikras prekinis zenklas gamintojo. Dabar technine dalis(apie varikly skaityti variklio aprasyme). Skaitantiesiems noreciau pasakyti viena, jei jums teko isigyti viena ar kita auto ir susidurti su gedimais tai dar nereiskia kad visi jie tokie. Gal jus tiesiog niekam tikes renkantis automobili. VAZIUOKLE. Man pasitaike nusipirk neblogo stovio Audi su neuzmusta vaziuokle. Pradejo barsket atraminiai po metu laiko(ratai R17). komplektas 2guoliai 2gumos apie 140lt. Ir lyg amortizatoriaus apatine ivore klibet bando bet tiksliai negaliu pasakyt nes nebuvau palindes dar. Sio automobilio vaziuokle yra plienine tad kad ir kokio stovio benupirksit su dideliais sunkumais susidurt neteks. Tik nenurasykit vaziuokles remonto i automobilio ligas. KODEL? Todel, kad Lietuviai nepriziuri automobiliu(dazniausiai). Antra tokio amziaus automobiliui ta vaziuokle krapstyta pries kelis amzius, jei is viso jei kas daryta. Trecia vaziuokle yra besidevinti automobilio dalis ir turi buti savalaikiai pakeista. Tai net ne remontas, tai aptarnavimas. Ieskantiems iskirtinio sportiskumo ir komforto patarciau simtine nesidomet. Kaip ir visu senuju audi vaziuokle medine ir tikrai sportiniam vaziavimui nesureguliuota. Kita vertus automobilis vaziuoja stabiliai ir patikimai laikosi kelio. Nebijo ir prastu keliu. Ir tikrai nebyra ta vaziuokle. O jei kam nelaiko tai yra nemaza tikimybe kad tai ne pats geriausias vairuotojas pasaulyje, nes akmenu, borteliu saligatvio, kelmu ir atviru suliniu gal tik tankas nebijo. INTERJERAS. Medziagos tikrai geros ne tik kaip tokiu metu auto, bet geros apskritai. Mygtukai standus ir nekliba kaip pigi klaviatura is prekybos centro. Dazniausiai liecami ir matomi pavirsiai minksti ir malonus liesti. Nors audi surinkimo kokybe pavyzdine vis tik metu nasta duoda savo, sen bei ten atsiranda barskesiai. Bet jei abi rankos ne kairios ir zinot kuria puse vartot atsuktuva pataisoma. Velgi viskas priklauso nuo pries tai buvusio seimininko. Konkreciai mano auto buvo sumontuota galinga audio aparatura tai barskesiu daugiau nei noretusi buvo.(PATAISYTI paversuz kur reikia). Nusiskundimai kad prastai syla salonas mano nuomone nepagrysti. Pas mane bent jau karsta kaip pirti buna. Del to kad letokai syla TIESA. Sio modelio beda nesandarus peciuko radiatorius. Susiduriau ir as. 90Lt detale plius apie 400Lt darbas. Ko gero girdejot ganda kad reikia nuimt panele keiciant peciuka, tai yra tiesa ir nieko gudriau nesugalvosi. Salono erdve uztektina priekyje, skurdoka gale jei vairuotojas ir/ar keleivis aukstesnis nei 180cm. Sedynes patogios ir standzios. Soninis prilaikymas neblogas. Bent man nugaros nepaskausta. Bagazine plati ir gan ilga taciau labai zema. Tikrai nera pats talpiausias universalas pasuli. Sukurtas daugiau patenkinti keliaujancios seimos poreikiams, o ne verslui ir kroviniu gabenimui. KEBULAS. Legendom apipintas audi pilnai galvanizuotas(cinkuotas) kebulas jei nedauztas tarnaus iki pasaulio pabaigos. Prekiniu sparnu korozija galima, nes plastikine pasparne nedengia kai kuriu vietu ir jos pazeidziamos akmenuku ir viso kito gero kurio an kelio nestinga. Sprendomas papildomai padengti elastinga gumine danga arba bent vadinamuoju gravitexu. Didelis minusas kad lupasi guminiai moldingai. Kiek atsimenu neteko matyt simtines su sveikais. Metu nasta velgi. Reziume, Audi 100 tikrai tvirtas ir patikimas automobilis kuris tarnaus be didesniu problemu. P.S. Japonu fanams. Taip to meto japoniski auto buvo pazangesni ir galbut geriau valdomi ir GALBUT maziau gedo. Bet jie buvo pagaminti is tokio plonumo skardu kad beveik galejai permatyt, kas reiskia KOROZIJA. Variklis ir vazioukle gali but geriausi pasauli, bet jei jie an nieko nesilaiko... esme supratot.

Variklis

Konkreciai mano automobilis 2.8 128KWBenzinas-dujos. Traukia ir dirba maloniai(noretusi daugiau). Grazus v6 variklio garsas. Pats variklis labai kompaktiskas ir pastumtas toliau link automobilio centro, negu dyzeliniuose modeliuose, kas itakoja malonesni ir tikslesni vairavima maziau nepasukamumo). Kuro sanaudu tiksliu neparasysiu nes niekada neskaiciuoju. Duju iki 15 mieste jaunatvisku rezimu saves nevarzant.(Dujos paprastos). Variklis gan sudetingas, daug visokiu voztuveliu, ir kitokiu ....eliu. Kol kas metai laiko nieko. Vazinesiu toliau. PATARIMAS. Nepilkit patys ir kitam nepatarkit pilt bet koki DAKTARA ar tai i tepala ar tai i ausinimo skysti. Ilgai nebevaziuosit.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Automobilis nebrangus. Nors uz ta kaina galima paimt ir jaunesni kito gamintojo modeli. Nuvertejimo nezinau nes auto nebeparduosiu. Bet audi savo kaina laiko gerai. Konkreciai sis modelis beveik pasieke savo kainos dugna ir yra viliojanciai pigus(kaip uz nebloga automobili) , o gerai islaikyti ir su papildoma iranga egzemplioriai netgi ir brangsta. Jei kalbant apie 100(neA6 C4) tai uz padoru modeli galima moket apie 5000LT. Ekploatacijos kastai. Kuras dujos iki 15ltr mieste. Remontas per metus kainavo. 90LT salono peciuko radiatorius. Stabdziu kaladeles priekines 75LT. Neatsimenu kiek filtrai kainavo bet tikrai nebrangus. Ir neuzilgo bus keiciami atraminiai 140LT. Pats remontuoju auto, darbu kainos nerasau nes skirsis nuo miesto ir pasirinkto serviso. Pateiktos kainos yra kokybisku ne kinietisku ir ne srotiniu detaliu.

Patarimai perkančiajam

Pasiimti ismanati ir nevaidinti auto eksperto, jis zinos ka daryt. Orginalus nedazytas kebulas butu privalumas. Atidziai apziureti elektrine dali. Kadangi stovi mini ekranelis kuriame rodomi ispejimai, tai gudragalviai megsta nukarpyt ir uztrumpint laidus. Ipatingai tuos kurie rodo kad stabdziu kaladeles i pabaiga.

Rekomenduojami video