alfunia 2012-03-01
156 2.4 JTD universalas, 110 kW
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

gerai valdoma, gera trauka, dizainas

lepoka pakaba (jei važinėt prastais keliais)

Bendras automobilio aprašas

Smagus, veržlus, gražus dizainas tiek eksterjero tiek interjero. Pakaba kietoka, bet ant kelio, posūkiuose stovi puikiai. Gerai valdoma. Salono medžiagos gan kokybiškos, daug privalumų. Kėbulas geros būklės, be rūdelės kadangi iš Italijos (nors ir taip šitie kėbulai pilnai cinkuoti).

Variklis

2,4 JTD 110 kW puikiai traukia, ekonomiškas, per šios žiemos šalčius nepavedė. Apskritai JTD vykę dyzeliniai motorai ko nepasakysi apie benzininius T.S. (jei apsistojote ties 156, vienareikšmiškai rekomenduoju dyzelį JTD, jei norite kiek daugiau ekonomijos bet ženkliai mažiau traukos, reikėtų rinktis 1,9)

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

svarbiausia neužsiraut ant dakaltos, šių modelių kainos tikrai svyruoja. Bet kokiu atveju nepatingėti nuvaryt i servisą kad pažiūrėtų pakabos mazgus, nes čia jų silpnoji vieta. Daugiasvirtė pakaba gan lepoka, bet gerai sutvarkius laiko. Eksploatacijos kaštai nėra labai dideli, žinoma priklausomai nuo to kur tvarkysi ir ar pats bent kiek nusimanai auto dalyse ir pan. Šiuo metu yra tikrai nemažai itališkų dalių tiekėjų, pasirinkimas didelis, bet tarkim vieni už tą pačią dalį gali prašyt 200 lt, o kiti ~400, taip kad reikia nepatingėt ir pasidomėt. Dažnokai būna mirusi oro srauto matuoklė (MAF), į šį modelį eina BOSCH, jos nėra pigios todėl būtina atrekipt dėmesį i trauką, neturi būt jokių trūkščiojimu ar apskritai 'bukumo', dūmų (jei viskas tvarkinga juodo dūmo praktiškai nėra net ant aukštų apsukų) Remonto kaštai ką tik nupirktam auto: pagr. diržo komplekto keitimas (originalios dalys) ~550 Lt tepalai su visais filtrais ~300 Lt termostatas 200 Lt

Patarimai perkančiajam

nuvaryt i normalų servisą patikrinti pakabą, esant galimybei padaryt komp. diagnostiką.

Rekomenduojami video