Porsche 911, (992) 2019 - dabar

Įvertinimas
3.0 Viso įvertinimų: 1
  • Patikimumas 3.0
  • Varikliai 4.0
  • Interjero kokybė3.0
  • Komfortas 1.0
  • Valdymas 5.0
  • Ar rekomenduoju Taip 0% Ne 100%
Kėbulai KabrioletasKupė Benzinas: 3.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Štai naujasis Porsche 911 – kaip visada toks pats, kaip visada nuostabus. Nieko stebėtino, kad iš išorės automobilis nedaug pasikeitė. Po eksperimentų su 996 serijos Porsche 911, gamintojas daugiau neišradinėja dviračio ir laikosi tradicinių 911 dizaino elementų. Automobilio linijos yra tiesiog idealiai subalansuotos plius keletas naujų dizaino detalių tokių kaip išlendančios automobilio rankenėlės ir ištęsti galiniai žibintai suteikia dar daugiau glotnumo, vientisumo ir taip puikioms 911 formoms. Gal tik stačiakampės oro paėmimo angos kiek iškrenta iš konteksto, kita vertus jos suteikia bent šiokios tokios įvairovės. Ženklesni pasikeitimai laukia kabinoje. Kurdami priekinę panelę dizaineriai įkvėpimo sėmėsi iš aštuntojo dešimtmečio Porsche 911 modelių. Tai liudija iš dviejų horizontalių sekcijų sudaryta priekinė panelė, kurioje puikiai įkomponuotas didelis 10,9 colio skersmens ekranas. Aplink centrinį tachometrą iš šonų sumontuoti du elektroniniai skydeliai, atvaizduojantys pagrindinę vairuotojui aktualią informaciją. Bendrai automobilio interjeras atrodo gerokai modernesnis nei pirmtako, kuris neatitiko šiuolaikinių dizaino ir ergonomikos tendencijų. Visos automobilio kėbulo dalys, išskyrus priekinę bei galinę sekcijas, yra pagamintos iš aliuminio. Galingesniuose “911 Carrera S” bei “911 Carrera 4S” modeliuose montuojamas šešių cilindrų opozicinis variklis su turbokompresoriais, kurių galia 22 kW (30 AG) didesnė nei ankstesniame modelyje ir dabar siekia 331 kW (450 AG). Galiniais ratais varomas kupė modelis 100 km/val pasiekia per 3,7 sek., o visais keturiais varomas 4S – per 3,6 sek. Variklio našumas buvo padidintas patobulinus degalų įpurškimo ir oro aušinimo procesus bei pakeitus turbokompresorių montavimo vietas. Galią į ratus perduoda naujai sukurta automatinė aštuonių laipsnių dviejų sankabų arba mechaninė septynių pavarų transmisija. Ne paslaptis, kad Porsche 911 turintis sunkią galinę dalį nėra lengvai valdomas ypač esant šlapiam orui. Kad išspręsti šią probemą Porsche standartinėje įrangoje siūlo važiavimui šlapia danga skirtą „Wet“ režimą. Automobilio elektronika aptinka drėgną kelio dangą ir įspėja vairuotoją, kuris po to gali nustatyti automobilio parametrus, padėsiančius automobilį valdyti saugiau.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (1)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video