BMW M4, (G82) 2021 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai KabrioletasKupė Benzinas: 3.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Nors naujas priekinės dalies stilius yra tikrai įdomus ir turi potencialo įvairioms variacijoms, tačiau koncepcinio modelio atrodė gerokai gražiau. Serijinis modelis:



    Koncepcinis modelis:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Itin greitas
  • Gerai valdomas
  • Visi varomieji ratai
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Didelė kaina palyginti su konkurentais
  • Dviprasmiškas dizaino stilius
  • Visi varomieji ratai
"Ar jums patinka ar nelabai patinka didelės M4 priekinės grotelės, tačiau galinė dalis neabejotinai patiks. Ji atrodo įspūdingai pas M4 kur akcentuojami keturi tradicinėje vietoje įtaisyti išmetimo vamzdžiai. Iš šio kampo žiūrint M4 atrodo kaip M8 kopija tik mažesnė"
Apžvalga
BMW automobiliai yra unikalūs tuo, kad praėjus daug laiko beveik visi jų modeliai neatrodo pasenę nepaisant to kaip jie mums atrodė kai pamatėme pirmą kartą. Galbūt pastebėjote tai? Tarkim 2003 metais pirmą kartą pamačius BMW E60, šis atrodė baisiai keistai ir tuomet tikrai neatrodė kad atlaikys laiko išbandymą. Bet kaip tik BMW automobiliai ir atlaiko šį išbandymą – dėl to E30, E34, E36, E38, E39 ir kiti buvo ir bus mėgstami. Įdomu kaip atlaikys laiko išbandymą naujasis BMW priekinės dalies stilius? Sunku įsivaizduoti, kad šis dizainas kažkada taps klasikiniu. Bet būtent taip ir turėtų būti. Ar jums patinka ar nelabai patinka didelės M3/M4 priekinės grotelės, tačiau galinė dalis neabejotinai patiks. Ji puiki pas įprastą ketvirtos serijos BMW ir žinoma atrodo įspūdingai pas M4 kur akcentuojami keturi tradicinėje vietoje įtaisyti išmetimo vamzdžiai. Iš šio kampo žiūrint M4 atrodo kaip M8 kopija tik mažesnė. Įdomu stebėti ne tik M3/M4 dizaino evoliuciją ar revoliuciją, bet ir komponuotės ir variklių pasikeitimus. Jei pirmasis E30 M3 turėjo gana kuklius 2-2.5 litro keturių cilindrų variklius su maždaug 200 AG, tai E36 variklis padidėjo iki 3-3.2 litro, galia iki 300 AG, o cilindrų skaičius išaugo iki šešių. Sekančios kartos E46 variklis išliko 3.2 darbinio tūrio, tačiau galia paaugo iki 360 AG, be to šis modelis gavo sportiškesnę pakabą. Sekantis E90 modelis gavo dar didesnį 4-4.4 litrų, 8 cilindrų variklį pasiekiantį net 450 AG. Sekančio F80 modelio darbinis tūris buvo ženkliai sumažintas - iki 3 litrų ir buvo sugrįžta prie 6 cilindrų komponuotės, tačiau variklis gavo turbiną, tad galia ir dinaminės savybės tik padidėjo. Naujausias G80 modelis išlaikė klasikinę komponuotę – 3 litrai, 6 cilindrai eilėje, žinoma be turbinos nebuvo apsieita plius naujasis M4 yra komponuojamas ir su visais varomais ratais. Matome, kad laikui bėgant automobilio darbinis tūris didėjo, pasiekė piką ir dabar ima mažėti. Jei tendencija išsilaikys, o greičiausiai taip ir bus, tai greitai vėl pamatysime M3/M4 modelius su keturių cilindrų varikliais. Bus tik vienas esminis skirtumas – M3 daugiau niekada nebus nedideliu, aukštų sūkių, atmosferinio variklio sportiniu automobiliu kokiu buvo sumanytas. Na, bet galios ir dinamikos tikrai turėsime daugiau, o sekundžių iki 100 km/h tikrai mažiau.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video