Maserati GranTurismo, (M189) 2023 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai KabrioletasKupė Benzinas: 3.0 litroElektra Pigiau nei benzinas?
  • Ar žinai kad? plus minus
    Įdomi GranTurismo detalė -„cofango“pavadinimu pavadintas variklio dangtis, kuris kartu su priekiniais sparnais pagaminti iš vientiso plieno lakšto, todėl automobilio priekis atrodo itin švariai. Ši didžiulė detalė sudaro net 3 kvadratinių metrų plotą – tai pati didžiausia kėbulo detalė rinkoje
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Dinamiškas
  • Erdvus salonas
  • Gerai valdomas
  • Klasikinio GT automobilio išvaizda
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Benzininė versija turi didesnę bagažinę
  • Brangus nusipirkti
"Elektrinė versija turi dirbtinai skleidžiamą “variklio” garsą, kurį sukuria daugybė automobilio garsiakalbių. Kai kurie iš jų yra sumontuoti galiniuose buferiuose, kad būtų galima girdėti ir išorėje"
Apžvalga
Praėjo net 16 metų nuo pirmos kartos itin sėkmingo Maserati GranTurismo pasirodymo ir tik dabar sulaukiame jo įpėdinio. Nors stilistiškai ir nežymiai pasikeitęs, tačiau techniškai tai labai skirtingas naujos elektromobilių kartos automobilis, kuris gaminamas taip pat ir su elektriniu varikliu. Pirkėjams šiuo metu galima rinktis iš dviejų versijų. Modena versija pavadinta Maserati gimtojo miesto vardu, gali pasigirti 483 AG galia, nuo 0 iki 100 km per valandą greitį pasiekia per 3,9 sekundės, o maksimalus greitis – 300 km per valandą. Tačiau daug įdomesnė yra galingesnė 542 AG galios Trofeo versija, kuri sutrumpina spurtą iki 100 km/h iki superautomobiliams priimtinų 3,5 sekundės ir pasiekia beveik 320 km per valandą greitį. Naujasis kupė komplektuojamas su 3 litrų Maserati “Nettuno” varikliu, kuris prieš porą metų debiutavo superautomobiliu tituluojamame MC20 modelyje. Šis variklis turi technologiją, kuri iki šiol buvo matyta tik Formulės-1 boliduose – šie V6 varikliai kiekviename cilindre turi dvigubą uždegimo kamerą su papildoma žvake ir purkštuku. Kitaip tariant, specialioje kameroje dalis degalų ir oro mišinio yra uždegama dar prieš uždegimą cilindre. Taip pat naujojo Maserati GranTurismo Nettuno variklis galės atjungti pusę cilindrų ir taip žymiai patausoti degalus. Negana to netrukus bus pristatyta elektrinė Folgore versija. Ši turės dar įspūdingesnius parametrus - iš 92,5 kWh akumuliatoriaus Folgore išgauna įspūdingą 750 AG galią. Trys Folgore elektros varikliai išvysto po 250 AG - vienas priekyje ir du gale. To pakanka, kad 2260 kg sveriantis automobilis įsibėgėtų iki 100 km/h greičio per 2,7 sekundės, o maksimalus greitis siekia 320 km/h. Žinoma tiesioje linijoje Maserati elektromobilis yra daug greitesnis nei 483 AG Modena ir 550 AG Trofeo V6 versijos nepaisant to, kad šie modeliai sveria 400 kg mažiau. Gamintojas teigia, elektrinis Folgore galės nuvažiuoti 450 km atstumą. Elektrinė versija turi dirbtinai skleidžiamą “variklio” garsą, kurį sukuria daugybė automobilio garsiakalbių. Kai kurie iš jų yra sumontuoti galiniuose buferiuose, kad būtų galima girdėti ir išorėje. Tuščiąja eiga automobilis skleidžia keistą skaitmeninį V8 variklio garsą, kuris beje pranyksta automobiliui greitėjant. Automobilį tęstavę apžvalgininkai pastebi, kad subjektyviai Trofeo jaučiasi greitesnis ir jį daug įdomiau vairuoti nei elektromobilį Folgore. Naujasis GranTurismo kaip ir pirmtakas yra patogus keturvietis GT klasės sportinis automobilis pasižymintis stebėtinai gera erdve keleivių galvoms. Vairavimo padėtis yra ideali, o sėdynės yra geriau palaikančios kūną nei atrodo vizualiai. Yra trys ekranai – informacijos, pramogų sistemos ir klimato kontrolės, du pastarieji yra centrinėje konsolėje. Elektrinėje Folgore versijoje interjero dizaine buvo panaudota „Econyl“ medžiaga pagaminta iš perdirbtų tinklų, kurie buvo ištraukti iš jūros. Šis nailono audinys dar yra išgraviruotas lazeriu, todėl salone sukuria labai įdomius nestandartinius raštus. Dar viena įdomi GranTurismo detalė - „cofango“ pavadinimu pavadintas variklio dangtis, kuris kartu su priekiniais sparnais pagaminti iš vientiso plieno lakšto, todėl automobilio priekis atrodo itin švariai. Ši didžiulė detalė sudaro net 3 kvadratinių metrų plotą – tai pati didžiausia kėbulo detalė rinkoje.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video