Lexus CT, 2010 - 2017 TOP 10

Įvertinimas
4.6 8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2) Viso įvertinimų: 3
  • Patikimumas 5.011% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Varikliai 4.66% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Interjero kokybė4.37% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Komfortas 4.07% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
  • Valdymas 5.010% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Ar rekomenduoju Taip 67% Ne 33%
Kėbulai Hečbekas Benzinas / Elektra: 1.8 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • CT 200h
  • Kokybiškas ir patikimas
  • Kokybiškas interjeras
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • CVT pavarų dėžė
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"CT serijos hibridinis automobilis nutaikytas būtent į Europos rinką. Dėl pirkėjų jis kausis su Audi A3, Volvo C30 ir 1-osios serijos BMW"
Apžvalga
Lexus automobilių šeimą papildė mažiausias narys - Europai skirtas hibridinis hečbekas CT200h. Dėl pirkėjų jis kausis su Audi A3, Volvo C30 ir 1-osios serijos BMW. Automobilio dizainas kažkur matytas – jis labai primena didesnįjį brolį IS, tačiau tai greičiau privalumas nei priekaištas. Penkerių durų hečbeko ilgis siekia 4320 mm, plotis – 1765 mm, aukštis – 1430 mm. „Lexus“ pabrėžia net 2600 mm ilgio ratų bazę, dėl ko esą vietos čia daugiau nei daugumoje kitų šio segmento modelių. Automobilį puošia 17 colių lengvo lydinio ratlankiai bei galinis aptakas. Visgi liežuvis neapsiverčia automobilio pavadinti gražiu. Viduje prietaisų skydelis nedvelkia originalumu, o ir medžiagų kokybės iš Lexus buvo galima tikėtis geresnės. Tiesa, naudotis prietaisais yra labai patogu, o sėdynės labai komfortiškos. Bagažo skyrius kuklus – 375 litrai. Tiek automobilio dizainas, tiek techniniai agregatai buvo kurti nuo nulio. Tiesa, hibridinės jėgainės receptas jau matytas Prius modelyje: benzininis ir elektrinis varikliai dirba kartu, o vien elektriniu jis galės nuvažiuoti tik labai trumpą atstumą. Ši sistema, pavadinta „Lexus Hybrid Drive“ užtikrina labai gerus ekologinius rodiklius. Pirkėjai galės rinktis iš trijų važiavimo rėžimų: ekonominio, normalaus ir sportinio. Į aplinką šis ne toks jau mažas hečbekas išmeta vos 89 g/km CO2 ir vartoja vidutiniškai 3,8 l degalų. Šie rodikliai pasiekiami įjungus Eco režimą. Įjungus Sport režimą variklis pasieks 136 AG galią, nuo 0 iki 100 km/val pagreitės per 10,3 sekundės ir pasieks maksimalų 180 km/val. greitį. Techniniai duomenys: 1.8 litro keturių cilindrų VVT-i variklis išvystantis 73 kW galią ir 142 Nm sukimo momentą, o kartu su elektrovarikliu galia yra atitinkama 100 kW ir 207 Nm. Galia per E-CVT transmisiją perduodama priekiniams ratams. Lexus tvirtina, kad CT 200h nebus nuobodus vairuoti, kitaip nei daugumą kitų hibridų. Gamintojas pabrėžia išskirtinį automobilio valdymą, kurį turėtų užtikrinti sudėtingesnė nei Toyota modeliuose pakabos konstrukcija. Tačiau ir tai nėra visiška tiesa: hečbekas kelyje elgiasi kaip daugumas šios klasės atstovų ir azartu nedvelkia.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (3)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video