Alfa Romeo Giulietta, 2010 - 2020

Įvertinimas
4.0 5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2) Viso įvertinimų: 1
  • Patikimumas 4.04% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Varikliai 4.09% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Interjero kokybė4.03% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Komfortas 4.06% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
  • Valdymas 4.012% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Hečbekas Benzinas: 1.4 - 2.6 litroDyzelinas: 1.6 - 2.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Mazda3 ir Alfa Romeo Giuletta, kuri yra kuri? :)



VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Fantastiškas dizainas
  • Gera įranga
  • Geri benzininiai varikliai
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Kieta pakaba
  • Neitin praktiškas
  • Prasta vairuotojo pozicija
"Automobilis gaminamas tik su penkiaduriu kėbulu"
Apžvalga
Alfa Romeo Giulietta arba dar kitaip vadintas Alfa Romeo 149/Milano pakeitė Alfa Romeo 147 modelį. Šio automobilio gamyba pradėta 2009 pabaigoje, o pats automobilis pristatytas 2010 metų Ženevos Automobilių salone. Milano pavadinimas jau buvo naudotas Alfa Romeo markės gamoje - taip buvo pavadintas 1980-aisiais Šiaurės Amerikos rinkai skirtas Alfa Romeo 75 sedanas. Milano pavadinimo buvo atsisakyta, kadangi Fiat kompanija, kuri valdo Alfa Romeo markę savo projektavimo skyrių Centro Stile perkėlė iš Milano miesto į Turiną. Giulietta yra gaminamas ant stipriai modifikuotos C evo platformos, kuri buvo pristayta dar Fiat Stilo modelyje. Automobilis gaminamas tik su penkiaduriu kėbulu - hečbekas yra 4,35 m ilgio, 1,46 m aukščio ir 1,8 m pločio. kadangi tikimasi, kad pagrindiniai Giulietta pirkėjai bus 27-40 metų žmonės turintys šeimas, tačiau kuriems nesvetimas geras skonis ir poreikis sportiškam automobiliui. Tridurio varianto trukumą iš dalies kompensuos mažesnysis Alfa Romeo MiTo. Reikia pripažinti, kad naujasis Giulietta perėmė daug dizaino elementų iš minėto MiTo. Automobiliai panašūs tiek savo forma, tiek langų linija, tiek priekine dalimi. Gal ir nieko naujo, tačiau visa tai atlikta tiesiog puikiai - tai tik patvirtina italų kaip išskirtinai talentingų automobilių kūrėjų įvaizdį. Visi automobilio varikliai turi turbinas. Mažiausi: 1,4 L darbinio tūrio variantas turintis 120 AG galią, kitas – 1,4TB „MultiAir“ versija išvystanti 170 AG. Dyzeliniai yra šie: 1,6 JTDM su 105 AG arba 2.0 JTDM su 170 AG. Alfa Romeo naująjame modelyje montavo DNA sistemą (tokią turi taip pat ir MiTo modelis), kuri leidžia pasirinki vieną iš trijų režimų – dinamišką, normalų arba skirtą sunkioms oro sąlygoms.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (1)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video