Alfa Romeo Giulietta, 2010 - 2020
Įvertinimas
4.0
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
- Patikimumas 4.04% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
- Varikliai 4.09% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
- Interjero kokybė4.03% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
- Komfortas 4.06% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
- Valdymas 4.012% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
- Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai
Hečbekas
Benzinas: 1.4 - 2.6 litroDyzelinas: 1.6 - 2.0 litro
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Fantastiškas dizainas
- Gera įranga
- Geri benzininiai varikliai
TRŪKUMAI
- Kieta pakaba
- Neitin praktiškas
- Prasta vairuotojo pozicija
"Automobilis gaminamas tik su penkiaduriu kėbulu"
Apžvalga
Alfa Romeo Giulietta arba dar kitaip vadintas Alfa Romeo 149/Milano pakeitė Alfa Romeo 147 modelį. Šio automobilio gamyba pradėta 2009 pabaigoje, o pats automobilis pristatytas 2010 metų Ženevos Automobilių salone. Milano pavadinimas jau buvo naudotas Alfa Romeo markės gamoje - taip buvo pavadintas 1980-aisiais Šiaurės Amerikos rinkai skirtas Alfa Romeo 75 sedanas. Milano pavadinimo buvo atsisakyta, kadangi Fiat kompanija, kuri valdo Alfa Romeo markę savo projektavimo skyrių Centro Stile perkėlė iš Milano miesto į Turiną. Giulietta yra gaminamas ant stipriai modifikuotos C evo platformos, kuri buvo pristayta dar Fiat Stilo modelyje. Automobilis gaminamas tik su penkiaduriu kėbulu - hečbekas yra 4,35 m ilgio, 1,46 m aukščio ir 1,8 m pločio. kadangi tikimasi, kad pagrindiniai Giulietta pirkėjai bus 27-40 metų žmonės turintys šeimas, tačiau kuriems nesvetimas geras skonis ir poreikis sportiškam automobiliui. Tridurio varianto trukumą iš dalies kompensuos mažesnysis Alfa Romeo MiTo. Reikia pripažinti, kad naujasis Giulietta perėmė daug dizaino elementų iš minėto MiTo. Automobiliai panašūs tiek savo forma, tiek langų linija, tiek priekine dalimi. Gal ir nieko naujo, tačiau visa tai atlikta tiesiog puikiai - tai tik patvirtina italų kaip išskirtinai talentingų automobilių kūrėjų įvaizdį. Visi automobilio varikliai turi turbinas. Mažiausi: 1,4 L darbinio tūrio variantas turintis 120 AG galią, kitas – 1,4TB „MultiAir“ versija išvystanti 170 AG. Dyzeliniai yra šie: 1,6 JTDM su 105 AG arba 2.0 JTDM su 170 AG. Alfa Romeo naująjame modelyje montavo DNA sistemą (tokią turi taip pat ir MiTo modelis), kuri leidžia pasirinki vieną iš trijų režimų – dinamišką, normalų arba skirtą sunkioms oro sąlygoms.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (1)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Audi A3 2012 - 2020 1
- Audi S3 2006 - 2012 0
- BMW 1 klasė 2011 - 2019 2
- Citroen C4 2010 - 2018 10
- Citroen DS4 2011 - 2018 2
- Ford Focus 2010 - 2018 5
- Honda Civic 2011 - 2017 4 TOP 10
- Honda Civic 2016 - 2022 13 TOP 10
- Lexus CT 2010 - 2017 3 TOP 10
- Mazda 3 2013 - 2018 6
- Mercedes-Benz A klasė 2012 - 2018 3
- Opel Astra 2009 - 2015 5
- Opel Astra 2015 - 2021 4
- Renault Megane 2016 - dabar 1
- Seat Leon 2012 - 2020 3
- Subaru Impreza 2011 - 2016 0
- Subaru Impreza WRX 2007 - 2014 1
- Subaru WRX 2014 - 2021 0
- Toyota Auris 2013 - 2018 6 TOP 10
- Volkswagen Golf 2008 - 2012 12
- Volkswagen Golf 2012 - 2019 5
- Volvo V40 2012 - 2019 6
Rekomenduojami video