Naujos kartos „Renault Megane RS“
Naujos kartos „Renault Megane RS“
Automobilius galima skirstyti įvairiai, tačiau tie, kurie mėgsta vairuoti, sutiks, jog galimas net toks skirstymas kaip „automobilis keleiviams" ir „automobilis vairuotojui". „Renault Megane RS" yra būtent automobilis vairuotojui. Tiesa, tai nereiškia, kad jame tik viena vieta. Automobilyje laisvai gali tilpti du suaugę žmonės, pasistengus ant užpakalinių sėdynių galima sutalpinti dar vieną ar du, tačiau didžiausią malonumą kelyje patiria būtent šio automobilio vairuotojas. Ir tai suprantama: automobilis turi 250 AG variklį, 100 km/val. greitį leidžiantį pasiekti per 6,1 sekundės, o jo važiuoklę kūrė „Renautl Sport" padalinio specialistai. Beje, kaip tik šitą pavadinimą ir slepia dvi paskutinės raidės „RS".


Taigi, prieš akis greičiausias, sportiškiausias ir „karščiausias" „Renault" modelis iš šiuo metu esančių mūsų rinkoje. Išvaizda.... gal kiek neįprasta „Renault", bet tikrai tinkama sportiniam automobiliui.

Be to, ji tampa nebe tokia svarbi, kai atsisėdi prie automobilio vairo. Nė nebūdamas lenktynininkas, pradedi suprasti, kad drąsiai galėtum aplenkti beveik visus kitus eismo dalyvius. Kita vertus, važiuojant šiuo, kitų nebūtina lenkti, kad sulauktum aplinkinių dėmesio - per kelionę į Kauną ir atgal ne kartą teko stebėti automobilį akimis nulydinčius žmones.

„Renault Megane RS", kaip ir priklauso, turi sportinio tipo priekines sėdynes, sportinį vairą, paminas ir spidometrą. Tradicinis liko tik centrinis prietaisų skydelis, tačiau „naujų galių" buvo suteikta automobilio kompiuteriui. Bet apie tai vėliau.

Salone puikiai jausis du suaugę žmonės. Automobilis turi užpakalines sėdynes, bet ilgai jose keliauti gali nebent vaikas, nes vietos ten mažoka. Kita vertus, į „šeimyninius" „Megane RS" ir nepretenduoja - „Renault" turi specialiai šeimoms sukurtų modelių. Nepaisant to, bagažinė, kaip tokiam modeliui, ganėtinai erdvi, tad keliaujant dviese visi būtini daiktai tikrai tilps.

Užvedus variklį pasigirsta stiprus, žemas garsas - variklio keliamą triukšmą dar labiau sustiprina išmetimo sistema, besibaigianti tiesiai per automobilio centrą išvestu duslintuvu.

Atrodytų, galima važiuoti. Visgi, jei nesate susidūrę su tokiais automobiliais anksčiau, reiktų neskubėti ir, pasak pardavėjų, „pirma išmokti šiuo automobiliu važiuoti lėtai" ir tik tada bandyti išspausti iš jo „viską". Tiesa, norint tikrai paausti, ką sugeba šis automobilis, su juo reiktų užsukti į specialiai tam skirtą sportinę trasą, nes net greitkelyje, kur šiuo metu leidžiamas 130 km/val. greitis, automobilis „neatsiskleis visu gražumu". Automobilis tokį greitį pasiekia važiuodamas 4 pavara, tad dar 2 pavaros „lieka atsargoje". Žinoma, galima ignoruoti kompiuterį ir pavaras perjunginėti savo nuožiūra, bet 130 km/val. vis tiek bus per mažai norint pajusti visą „RS" galią. Viršyti leistino greičio taip pat nereiktų. Ir ne tik todėl, kad už tai numatytos didelės baudos, bet ir todėl, kad Kelių eismo taisyklių nesilaikymas dažnai baigiasi tragiškai. Kita vertus, jei turite galimybę apsilankyti lenktynių trasoje, „Renault Megane RS" tikrai pradžiugins.

Kaip minėjau, kompiuteris turi naujų galių. Jame dabar galima ne tik matyti automobilio greitėjimo, variklio apkrovų, kuro sąnaudų ir kitą informaciją, bet nusistatyti laikmatį, kuris skaičiuos per kiek laiko įveikiamas vienas trasos ratas.

Galima pasijusti tikram lenktynininkui. Tiesa, tokiu atveju reikia nepamiršti išjungti „ESP" - būtent tai kompiuteris ir ragina padaryti norint pajusti „visišką judėjimo laisvę".

Galima ESP išjungti ir paprastame kelyje, tačiau turite būti tikras, kad sugebėsite automobilį suvaldyti.

Automobilis greitas, galingas, klauso vairo, puikiai įveikia posūkius, tačiau jis skirtas geram, lygiam keliui. Jeigu sukdami užtaikysit ant žvyro arba ratas pataikys į duobutę, automobilio elgesys gali išgąsdinti - suvaldyti jį nebus taip paprasta. Važiuoti su juo į žvyrkelius nepatartina - pakaba kieta, važiuoti teks lėtai, tad ne tik kratys, bet ir labai aiškiai girdėsis variklio skleidžiamas garsas. Tokiu atveju važiavimas gali tapti tikra kankyne. Mažai tikėtina, kad mūsų tautiečiai pirks tokius automobilius savaitgalio kelionei į sodą. Jis tam ir per mažas, ir naudoja per daug degalų.

Potencialūs jo pirkėjai, greičiausiai, bus mėgstantieji greitį ir lenktynes. Jeigu jie dar turės galimybę kartkartėmis užsukti į lenktynių trasas, tada šis automobilis taps neišsenkančiu teigiamų emocijų ir adrenalino šaltiniu.
 
Rekomenduojami video