Subaru Impreza WRX STi, (GE/GV/GH/GR) 2007 - 2014

Įvertinimas
4.0 20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0) Viso įvertinimų: 1
  • Patikimumas 5.00% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)
  • Varikliai 5.00% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)
  • Interjero kokybė4.020% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)
  • Komfortas 3.040% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)
  • Valdymas 4.020% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai HečbekasSedanas Benzinas: 2.0 - 2.5 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Buvo gaminama daug įdomių šios kartos STi versijų, viena tokių yra "Cosworth WRX STI CS400" turinti 400 AG galios variklį:



    Tai vienas populiariausių ralio automobilių kovojantis visame pasaulyje įvairių šalių uždaruose, bei tarptautiniuose ralio čempionatuose:


    Automobilis buvo įamžintas legendiniame F&F filme:




VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
2008 metais pristatytas Subaru Impreza WRX STi tapo 5 durų hečbeku. Nors automobilio dizainas stipriai pasikeitė, STi versija vis dar turi didžiulį galinį spoilerį, variklio gaubto oro angą ir garsiuosius sidabrinius arba aukso spalvos ratlankius. Visi Impreza modeliai palyginti su pirmtaku turi ilgesnį tarpuratį ir truputį mažesnį ilgį, tvirtesnę pakabą ir žemiau įkomponuotą variklį, kad dar labiau sumažinti automobilio svorio centrą ir padidinti stabilumą. Skirtingai nuo Impreza WRX, STi versija turi aliumininius komponentus pakaboje ir gerokai platesnius sparnus. Automobilis kaip įprasta varomas visais ratais. Įprastinėmis važiavimo sąlygomis naujoji DCCD sistema sukimo momentą tarp priekinių ir galinių ratų paskirsto santykiu 41/59. Ši pavara yra sujungta su vairo pasukimo kampo davikliu, kuris nuolat seka vairuotojo veiksmus. Sistema nepriklausomai nuo kintančių kelio sąlygų automatiškai užtikrina vairo jautrumą, gerą sukibimą ir stabilų automobilio valdymą numatyta trajektorija. Variklis ir toliau pasižymi didžiule galia - 221 kW (300 AG) ir milžinišku 407 Nm sukimo momentu. Nuo 0 iki 100 km/val. WRX STi įsibėgėja per 5.2 sek. Be to iki 10.3 l/100 km sumažėjusios vidutinės kuro sąnaudos maloniai nustebins visus.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (1)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video