Porsche Panamera, (971) 2016 - dabar

Įvertinimas
4.5 7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1) Viso įvertinimų: 2
  • Patikimumas 3.025% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Varikliai 4.57% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Interjero kokybė5.03% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)
  • Komfortas 4.57% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)
  • Valdymas 5.023% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Hečbekas Benzinas: 3.0 - 4.0 litroDyzelinas: 4.0 litroBenzinas / Elektra: 3.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Itin dinamiškas
  • Salonas prikimštas aukštųjų technologijų
  • Komfortiškas, bet smagus vairuoti
  • Kokybiškai pagamintas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Mažiau erdvės salone nei įprastuose sedanuose
  • Brangus išlaikymas
  • Brangus nusipirkti
  • Kad ir koks geras, bet Porsche Taycan yra pranašesnis
"Plug-in hibridinis variantas 0-100 km įsibėgėja per 4,6 sekundės, o jei reikalingas išties greitas limuzinas – Panamera Turbo versija 100 km pasiekia vos per 3,6 sekundes"
Apžvalga
Panamera yra sukurtas kaip sportiškesnė alternatyva dideliems prabangiems sedanams tokiems kaip BMW 7 serija ar S klasės Mercedes-Benz. Ir nors tai yra penkerių durų hečbekas, šis automobilis neturi nieko bendra su kitais mums žinomais hečbekais tokiais kaip kad Audi A3 ar VW Golf. Juk net lėčiausias Plug-in hibridinis variantas 0-100 km įsibėgėja per 4,6 sekundės, o jei reikalingas išties greitas limuzinas – Panamera Turbo versija 100 km pasiekia vos per 3,6 sekundes. Viduje automobilis keleivius pasitinka erdviu ir prabangiu salonas skirtu keturiems aukštiems suaugusiems. Priekinės panelės stilius išliko itin panašus į pirmtako, nors ir “atsikratė” aibės mygtukų centrinėje konsolėje, kurie kažkada “puošė” pirmos kartos Panamera. Dabar infosistema valdoma lietimui jautriu ekranu. Prietaisų skydelyje rodmenys projektuojami elektroniškai nors savo raiška ir aiškumu ir negali prilygti Audi naudojamiems. Interjero kokybė pribloškianti – praktiškai kiekvienas paviršius yra padengtas oda arba kitu itin kokybišku padengimu. Iš išorės automobilis nedaug pasikeitė – Porsche nusprendė neieškoti naujovių, tad automobilis išlaikė lygiai tokią pačią formą, priekinės dalies dizainą, tik galiniai žibintai tapo tokio paties stiliaus kaip ir kitų neseniai pasirodžiusių Porsche.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (2)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video