Maserati Quattroporte, (M156) 2012 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Sedanas Benzinas: 3.0 - 3.8 litroDyzelinas: 3.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Solidus stotas
  • Išsiskiria iš visų konkurentų
  • Dinamiškas
  • Gerai valdomas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Trūksta pažangiausių technologijų
  • Interjeras prieš "faceliftą" atrodo pigus
  • Tai ne limuzinas
Apžvalga
Maserati Quattroporte tapo visapusiškai geresnis automobilis ir dabar taikosi į patį šios klasės karalių – S klasės Mercedes-Benz. Maserati kompanijos flagmanas „ginkluotas“ Ferrari varikliais tapo lengvesnis, didesnis ir dinamiškesnis, tad tai tikrai turtuolių dėmesio vertas automobilis. Quattroporte yra panašus į prieš tai pristatytą mažesnį Ghibli modelį – juos abu sieja naujo stiliaus agresyvi priekinė dalis, banguotos linijos einančios per kėbulo šonus ir kiek konservatyvesnė galinė dalis su elegantiškais žibintais. Abu modeliai pasižymi drąsiai išreikštomis galinėmis ratų arkomis, bet Ghibli yra kiek agresyvesnio stiliaus, kai tuo tarpu Quattroporte yra labiau elegantiškas. Interjere pirkėjų laukia dideli ir teigiami pasikeitimai – nauja moderni panelė neperkrauta mygtukais, o naudojamos medžiagos žinoma tik aukščiausios kokybės. Galingiausias 3,8 litro V8 variklis nustato naujus standartus didelių sedanų klasėje – 100 km/val. automobilis išvysto vos per 4,7 sekundės ir pasiekia maksimalų 307 km/val. greitį. Visais 20 km/val. daugiau nei jo pirmtakas. Mažesnis 3,0 litro V6 variklis su dviem turbinomis dinamika beveik nenusileidžia didesniajam, tik maksimalus greitis kiek mažesnis - 285 km/val. Kelyje automobilis elgiasi nepriekaištingai - rodos vairuotum puse tonos lengvesnį automobilį. Vairo mechanizmas jautrus ir tiksliai vykdo vairuotojo nurodymus, o pakaba puikiai laikosi užduotos trajektorijos. Kiti privalumai irgi yra svarbūs: Quattroporte bagažo skyrius dabar siekia visus 530 litrų - net 80 litrų daugiau nei pirmtako. Galines sėdynes dabar galima sulankstyti ir taip patalpinti ilgus krovinius. Kadangi ir taip buvusi nemaža automobilio ratų bazė pailgėjo 107 mm, tai gale sėdintys keleiviai turi apsčiai vietos kojoms. Žodžiu, Maserati flagmanas atsikratė buvusių nedidelių trūkumų ir tapo pavyzdingas premium segmento atstovas.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video