Peugeot 508, 2011 - 2018

Įvertinimas
3.7 9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0) Viso įvertinimų: 10
  • Patikimumas 3.325% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Varikliai 3.614% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Interjero kokybė4.05% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Komfortas 4.44% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Valdymas 4.16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Ar rekomenduoju Taip 60% Ne 40%
Kėbulai SedanasUniversalas Benzinas: 1.6 litroDyzelinas: 1.6 - 2.2 litroDyzelinas / Elektra: 2.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Neblogas išorės dizainas
  • Smagus kelyje
  • Didelis variklių pasirinkimas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Nekokia automatinė pavarų dėžė
  • Kiek neišsiskiriantis
"Salono išvaizda bei jaukumas – stipriosios automobilio pusės"
Apžvalga
Du viename – tarė prancūzų kompanija Peugeot ir nusprendė vietoje senųjų 407 ir 607 modelių išleisti vieną 508. Naujasis automobilis dydžiu taip pat įsiterpia tarp šių dviejų, jis dalinasi savo platforma ir daugeliu variklių su antros kartos Citroën C5. PSA Peugeot Citroën kompanija 508 gamino ir Kinijoje. Buvo tikimasi, kad Kinijos rinkoje bus parduota beveik du kartus daugiau 508 nei Prancūzijoje. Tai būtų pirmas kartas kompanijos istorijoje kai išorinėje rinkoje bus parduodama daugiau nei pačioje Prancūzijoje. Taigi 508 modelis yra labai rimtas konkurentas talpių šeimyninių automobilių klasėje ir meta iššūkį Ford Mondeo bei Volkswagen Passat automobiliams. Pagal dydį Peugeot kiek lenkia Volkswagen analogą: jis yra kiek ilgesnis (4792 prieš 4771 mm) bei platesnis (1853 prieš 1829 mm). Tačiau žemesnis (1456 prieš 1516). Palyginti su Peugeot 407, 508 modelis turi trumpesnę priekinę iškyšą ir ilgesnę keleivių kabiną. Kalbėdami apie naująjį modelį, Peugeot atstovai akcentuoja naują dizaino kryptį ir ypač pagerėjusią kokybę. Visgi, naujas dizainas vargu ar kažkuo nustebins visko mačiusius klientus, tačiau jis yra patrauklus, proporcingas ir suderintas, kiek panašus į 2008 metų Nissan Altima. Automobilio forma labai nuožulni, dizaineriai akivaizdžiai siekė suteikti keturių durų kupė automobilio siluetą kokį turi Mercedes-Benz CLS arba Volkswagen Passat CC modeliai. Interjere jaučiamas akivaizdus kokybės šuolis lyginant su senesniais Peugeot modeliais – dabar 508 salono medžiagų kokybe lenkia Ford Mondeo ir nedaug atsilieka nuo Volkswagen Passat ar Opel Insignia automobilių. Salono išvaizda bei jaukumas – stipriosios automobilio pusės. Prietaisų skydelio formos dabar jau nebe tokios apvalainos kaip senesniuose modeliuose. Apdailos medžiagos, centrinė konsolė, vairas – viskas atrodo išbaigta ir patrauklu. Kitas privalumas – didelė salono erdvė tiek priekyje sėdintiems, tiek galiniams keleiviams. Tiesa, 473 litrų talpos bagažinė nėra labai didelė lyginant su konkurentais. Renkantis naują 508, galima buvo pasirinkti vieną iš aštuonių (3 benzininiai, 5 dyzeliniai) variklių. Populiariausias motoras buvo 2,0 L HDI variklis turintis 163 AG galią bei 340 Nm sukimo momentą. Mieste tokios galios yra užtektinai, o užmiestyje išlįsti lenkimui taip pat nėra baisu (nors norėtųsi ir kiek greitesnę reakciją turinčios pavarų dėžės), nes jau nuo 2000 aps./min. prasidedantis sukimo momento pikas nereikalauja žemesnės pavaros. Galingiausias yra 2,2 L HDI variklis, turintis net 204 AG galią ir 450 Nm sukimo momentą! Kelyje automobilis yra pakankamai komfortiškas, tylus, o valdymas tikslus. Taigi, Peugeot 508 modelis turi visas būtiniausias savybes reikalingas patogiam šeimyniniam automobiliui - gal ištiesų jis taps jūsų pirmuoju vidutinio dydžio automobiliu?
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (10)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video