Citroen DS5, 2011 - 2018

Įvertinimas
4.5 8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1) Viso įvertinimų: 2
  • Patikimumas 4.510% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Varikliai 4.59% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Interjero kokybė5.018% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Komfortas 4.01% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Valdymas 4.010% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Hečbekas Benzinas: 1.6 litroDyzelinas: 1.6 - 2.0 litroDyzelinas / Elektra: 2.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Hibridinė versija
  • Puikus dizainas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Prastas matomumas atgal
"Dėka unikalaus hečbeko/universalo stiliaus mišinio DS5 nepanašus į jokį kitą automobilį"
Apžvalga
Citroen DS5 yra jau trečiasis modelis iš prabangesnių DS Citroen‘ų šeimos ir panašu taikosi pakovoti su pripažintais Audi A4 ir 3 serijos BMW automobiliais. Pirmiausiai keletas žodžių apie dizainą: dėka unikalaus hečbeko/universalo stiliaus mišinio DS5 nepanašus į jokį kitą automobilį. Daug chromo kėbulo apdailoje, itin siauri šoniniai langai, bei puikus savitas Citroen stilius nusipelno pagyrų ir tikrai atkreips praeivių dėmesį. Viduje automobilis taip pat nenuvils – chromas, oda, kokybiškas plastikas, puikus dizainas, gerai kūną palaikančios sėdynės ir panoraminis stogas. Viskas atlikta nepriekaištingai ir su dėmesiu detalėms. Tiesa, ant galinių sėdynių sėdintiems suaugusiems keleiviams gali pritrūkti erdvės galvai. Po variklio dangčiu Citroen siūlys savo naujovę – Hybrid4 jėgainę. Tai 2,0 litrų 163 AG galios dyzelinio ir 37 AG galios elektrinio variklio sąjunga, dirbanti kiek kitaip nei kituose hibridiniuose automobiliuose. Dyzelinis variklis visą galią atiduoda priekiniams ratams, o elektrinis variklis sumontuotas ant galinės ašies - galiniams. Varikliai gali dirbti atskirai arba abu kartu sudaryti visų keturių varomų ratų sistemą. Beje, elektrinio variklio baterijos montuojamos po bagažinės dangčiu sumažina bagažinės tūrį nuo 465 iki 325 litrų. Kiti varikliai yra 1.6 litro dyzelinis su 109 AG ir nehibridinis 2.0 Hdi. Du 1,6 litro benzininiai varikliai turi atitinkamai 153 AG, o variklis su turbina 197 AG galią. Visi variantai yra komplektuojami su pakaba, kuri yra kiek standesnė nei buvo galima tikėtis iš prancūziško automobilio, tačiau tai neerzina. Beje, tiukšmas sklindantis iš išorės yra puikiai slopinamas.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (2)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video