BMW 1 klasės M Coupe, 2010 - 2012

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Kupė Benzinas: 3.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Kodėl jis pavadintas ne tiesiog “M1”? Tai nesunku nuspėti - šis vardas puošė prieš daugiau nei trisdešimt metų gamintą legendinį sportinį automobilį, o šiandieną BMW jau yra pristačiusi įspūdingą konceptą, taigi vardas yra paliktas ateityje pasirodysiančiam superautomobiliui. Senasis BMW M1:



    BMW 1 serijos M kupė yra pats mažiausias ir pigiausias M serijos automobilis.

    BMW 1 serijos M kupė raudona variklio sūkių riba prasideda ties 7000 rpm.

    2011 metais BMW 1 serijos M kupė apsuko laidos „Top Gear“ trasą per 1:25.0 sekundės ir tai pats geriausias M serijos BMW rezultatas. Taip pat drago trasoje buvo aplenkti tokie konkurentai kaip Porsche Cayman R ir Lotus Evora S. Laidos vedėjas Jeremy Clarkson gyrė šį puikų automobilį ir lygino jį su senuoju Volkswagen Golf GTI.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Ar šis BMW taps pačiu sėkmingiausiu M serijos BMW nuo E30 M3 laikų? BMW kompanija, panašu, naudoja laiko patikrintą sėkmės formulę: galingas variklis, mechaninė greičių dėžė ir galiniai varantys ratai. BMW 1 serijos M kupė yra galingiausia 1 serijos versija – tai yra pats mažiausias ir pigiausias M serijos automobilis. Kodėl jis pavadintas ne tiesiog “M1”? Tai nesunku nuspėti - šis vardas puošė prieš daugiau nei trisdešimt metų gamintą legendinį sportinį automobilį, o šiandieną BMW jau yra pristačiusi įspūdingą konceptą, taigi vardas yra paliktas ateityje pasirodysiančiam superautomobiliui. 1 serijos M kupė turi N54 serijos variklį su dvigubu turbokompresoriumi kaip ir modeliuose 335i, bei Z4sDrive35is. 3.0 L šešių cilindrų variklis išvysto 335 AG (250 kW) galią prie 5900 rpm ir 450 Nm sukimo momentą sūkių diapozone nuo 1500 iki 4500 rpm (su overboost galimybe padidinančia sukimo momentą iki 500 Nm). Raudona sūkių riba prasideda ties 7000 rpm. Iki 100 km/h įsibėgėja per vos 4.9 sekundės (saugokitės Aston Martin ir Porsche!), o maksimalus greitis ribojamas iki 250 km/h. 6 pavarų pavarų dėžė perduodą galią galiniams 19 colių ratams. Nors popieriuje šis automobilis nėra toks greitas kaip pagrindinis konkurentas Audi RS3, kuris iki 100 km/h įsibėgėja per 4.6 sekundės, tačiau BMW kompanija kogero ne be pagrindo tikisi, kad 135iM Nurburgringo žiedą apvažiuos greičiau nei ankstesnės kartos trečios serijos M3 E46. 1 serijos M kupė turi gerokai platesnę tarpvėžę ir kėbulą nei standartinis 1 serijos BMW, taip pat skiriasi bamperių forma, dujų išmetimo vamzdžiais ir kitomis subtiliomis detalėmis. Visa tai suteikia įspūdį lyg prieš jus stovėtų lengvo svorio kategorijos boksininkas – nedidelis, lankstus ir raumeningas. Nors automobilis kiek padidėjo, tačiau tapo 35 kg lengvesnis – viso sveria 1495 kg. Galingas mažylis parduodamas tik oranžinės, juodos ir baltos spalvos. Viduje kabina nedaug kuom skiriasi nuo standartinio – daugiausia M serijos ženkliukais, vairu ir sportiškomis sėdynėmis. Norėtųsi daugiau išskirtinumo. M Dynamic technologija leidžia nustatyti variklio parametrus ramiam, dinamiškam ar maksimaliai sportiškam važiavimui. Visa automobilio galinė pakaba „paimta“ tiesiai iš didesniojo M3. Svarbiausias klausimas bet kuriam M serijos BMW: kaip automobilis jaučiasi kelyje? Atsakymas paprastas - puikiai. Kelyje automobilis elgiasi kaip tikras sportininkas – akseleratoriaus pedalas reaguoja akimirksniu, vairo mechanizmas jautrus, labai informatyvus ir galima sakyti „sunkus“. Nieko nemaloniai netikėto ar nenuspėjamo. Išjunkit ESP ir galėsite piešti ant asfalto nuostabius viražus. Automobilis išties turi senųjų BMW aurą – paprastumas, išskirtinės valdymo savybės ir nepaparasta galia. Prie tokio automobilio labai lengva priprasti.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video